2022 № 4 Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/65934
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Державна політика у сфері освіти: шляхи реалізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга ВладиславівнаУ статті визначено важливі ознаки державної політики у сфері освіти, розглянуто три підходи до розуміння процесу її реалізації, встановлено низку факторів впливу на розробку та впровадження державної освітньої політики. Окреслено низку функцій, виконання яких забезпечує її ефективне впровадження на всіх рівнях. Оглянуто нормативно-правові основи державної політики у сфері освіти, виокремлено ключові моменти, що сприяють її реалізації.Документ Шляхи формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти: порівняльний аналіз вітчизняного і зарубіжного досвіду(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Грень, Лариса Миколаївна; Курбанова, Малохат ШеріпбаєвнаСтаття присвячена з'ясуванню шляхів формування професійного іміджу майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти; на підставі проведених досліджень вітчизняними та зарубіжними науковцями розкрито сутність понять: "імідж", "соціальний імідж", "професійний імідж", "професійний імідж майбутнього фахівця освітніх, педагогічних наук", "професійний імідж педагога"; представлено результати порівняльного аналізу досліджень, проведених зарубіжними та вітчизняними науковцями, зроблено висновки щодо тотожності розуміння вітчизняними та зарубіжними майбутніми вчителями-педагогами поняття "професійний імідж педагога", а також вплив іміджу педагога на подальший вибір професії, їхню мотивацію на досягнення успіху в навчанні та майбутній професійній діяльності, на формування кращих особистісних рис, особисту траєкторію освітнього маршруту протягом життя; доведено, що педагогічна майстерність викладача є важливим складником його професійного іміджу.