2024 № 5 Економічні науки
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/85545
Переглянути
Документ Уточнення понятійного апарату концепції економіки вражень в цифровому маркетингу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Татаринцева (Курбатова), Юлія ЛеонідівнаОб’єктом дослідження є уточнення понятійного апарату концепції економіки вражень у цифровому маркетингу. Проблема, що вирішувалася, стосувалася недосконалості існуючих визначень понять, пов’язаних із цифровим маркетингом, враженнями, економікою вражень та маркетингом вражень, що ускладнює їх практичне застосування для розробки маркетингових стратегій у досвіді орієнтованому середовищі. Отримані результати дозволили уточнити основні поняття, зокрема: "управління цифровим маркетингом" визначено як системну програму дій, яка включає планування, впровадження, моніторинг та оптимізацію маркетингових заходів із використанням цифрових технологій, контенту, каналів і інструментів для досягнення стратегічних і операційних цілей підприємства, реалізована через основні управлінські функції: планування, організацію, мотивацію, контроль і аналіз; "маркетинг вражень" охарактеризовано як підхід, що базується на створенні емоційних зв'язків із клієнтами через персоналізовані комунікації та інтерактивний контент; "економіка вражень" розглядається як концепція, де цінність формується через споживацькі враження, а не лише через функціональні характеристики продуктів чи послуг. Проаналізовано види вражень та визначено інструменти і канали цифрового маркетингу, що найбільш ефективно створюють ці враження. У ході дослідження було обґрунтовано підхід до інтеграції концепції економіки вражень у цифровий маркетинг, що сприяє підвищенню ефективності маркетингових стратегій. Також узагальнено інструменти і канали цифрового маркетингу, які дозволяють створювати різні види вражень залежно від поставлених цілей. Запропонований підхід передбачає систематизацію цифрових інструментів із урахуванням їхнього впливу на формування позитивного досвіду споживачів. Результати дослідження сприяють оптимізації процесів побудови емоційно орієнтованих комунікацій. Практичне застосування отриманих результатів можливе у сфері створення інтерактивного контенту, побудови персоналізованих цифрових платформ та розробки стратегій для підсилення емоційного залучення клієнтів.