2023 № 05-06 Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/71409
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Світ користувачів і користувальних знань у міжнародному бізнесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Куклін, Володимир Михайлович; Івін, Леонід Миколайович; Мехович, Сергій Анатолійович; Захарченков, Олексій СергійовичОбговорюється проблема домінування у сучасній освіті фрагментарних та поверхневих знань, що важливо для здійснення міжнародного бізнесу. Вся структура знань сучасників є шаруватою, причому освоєно лише результуючі поверхневі шари відомостей та методів отримання результату. На жаль, не освоюються базові знання, що глибоко лежать, які є основою сучасних підходів у технологіях. У поведінці людей також домінують поверхневі настрої користувача, бажання вникати в глибинні шари і важливі деталі опису явищ і технологій фактично немає. Це може створити проблеми у формуванні творчих підходів до прогресу, знизити творчу результативність та уповільнити прогрес не лише фундаментальних наук, а й звичайних корисних для суспільства технологій. Розкрито, які навички користувача мають значення для творця. Дуже важливо вчасно почути користувачів і разом з ними вирішити проблему, яка може бути причиною недовіри та відмови від продукту. Всі продукти корисні для конкретних користувачів, але ідеального продукту немає. Це спонукає автора постійно додавати нові функції та тестувати гіпотези. Процес тестування буде ефективним, коли проблема вирішується разом із користувачем, який все знає про продукт і завжди готовий взяти участь у його вдосконаленні. Для того, щоб бути з користувачем на одній хвилі, необхідно розвивати певні навички. Наведено перелік таких навичок. Розкрито сутність і значення онобордінгу.Документ Теоретико-методичні підходи до визначення місця форсайт-технологій в інноваційному процесі(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Дюжев, Віктор Геннадійович; Мехович, Катерина Сергіївна; Мехович, Єлізавета СергіївнаВ статті розглянуто підходи до підвищення ефективності стратегічного планування, що пов'язано із використанням маркетингової, комунікаційної та рекламної стратегії на підприємствах. Зазначено, що стратегії мають складну ієрархічну, взаємопов'язану структуру, яка включає корпоративні, конкурентні, технологічні, функціональні, ресурсні, товарні та інші стратегії. Формування такої складної структури залежить від існуючих та перспективних виробничих технологій, які з появою цифровізації стрімко змінюються, тому вона повинна спиратись на науково обґрунтоване бачення майбутнього та можливі його трансформації. Отже, для ефективної діяльності промислового підприємства потрібна взаємодія всіх рівнів на основі системної методології. Такою методологією є форсайт технології. Основними причинами застосування форсайту є потреба у більш детальному та точному прогнозуванні перспектив розвитку технологій, техніки і територій, взаємодія учасників процесу з урахуванням їх інтересів, покращення процесу прийняття рішень. Форсайт надає можливість вибору варіанта дій залежно від “бачення” майбутнього. За допомогою форсайту можуть бути визначені технологічні галузі можливих ефективних проривів, що має, по-перше, рішуче значення для визначення бюджетів різного рівня, та, по-друге - принципове значення в утриманні та створенні конкурентних переваг підприємства. Виділено ряд основних ознак, властивих форсайт-технологіям. На основі аналізу зарубіжної теорії і практики застосування форсайту надано низку визначень сутності методики форсайт. Розглянуто різні підходи щодо організаційної підтримки реалізації проекту форсайт, визначено області застосування форсайту.