2024 № 8 Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82435

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Механізми удосконалення маркетингової діяльності підприємства
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Котельникова, Юлія Миколаївна; Зеленяк, Василь Васильович; Кайтанський, Іван Сергійович; Щерба, Марина
    У статті установлено сутність управління маркетингом. Визначено, що планування маркетингу є необхідним елементом системи управління. Здійснення маркетингової діяльності є об’єктивною необхідністю орієнтації науково-технічної, виробничої та збутової діяльності підприємства з урахуванням ринкового попиту, потреб і вимог споживачів. Маркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів господарської діяльності, визначати асортимент і якість продукції, її пріоритети, оптимальну структуру виробництва і бажаний прибуток. Функціями управління маркетинговою діяльністю на підприємстві є її організація, планування та контроль виконання. Розроблення та реалізація маркетингових заходів потребують створення допоміжних систем маркетингу. До них належать, зокрема, система планування маркетингу, система організації служби маркетингу та система маркетингового контролю.