2024 № 8 Енергозбереження. Енергетика. Енергоаудит
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/82435
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження потенціалу розвитку агросектору України на засадах кластеризації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Літвінов, Дмитро Олександрович; Шалений, Володимир Анатолійович; Бурцев, Олександр ВолодимировичВ статті проаналізовано стан та перспективи розвитку аграрного сектору України в умовах війни та глобальних викликів. В дослідженні представлено аналіз статистичних даних, які свідчать про значний внесок агросектору в економіку України, зокрема 9 % ВВП та 53 % експорту разом з переробною сферою. В дослідженні обґрунтовано стратегічну значущість аграрного сектору для забезпечення продовольчої безпеки країни та зміцнення її експортного потенціалу. Обґрунтовано, що кластеризація дозволяє об'єднати зусилля різних учасників агросектору – підприємств, науково-дослідних установ, освітніх закладів та місцевих органів влади – для спільної роботи над інноваційними рішеннями, покращенням технологічних процесів та підвищенням якості продукції. Аналіз іноземного досвіду впровадження кластерів показав, що кластери сприяють формуванню сталих ланцюгів доданої вартості, збільшенню інвестиційної привабливості та ефективному використанню ресурсів. Впровадження кластерного підходу в агросекторі України може стати важливим фактором розвитку регіонів, зміцнення експортних можливостей країни та підвищення її економічної стійкості. Сформовано систему заходів подолання негативних чинників формування і розвитку кластерних структур у агросекторі.Документ Механізми удосконалення маркетингової діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Котельникова, Юлія Миколаївна; Зеленяк, Василь Васильович; Кайтанський, Іван Сергійович; Щерба, МаринаУ статті установлено сутність управління маркетингом. Визначено, що планування маркетингу є необхідним елементом системи управління. Здійснення маркетингової діяльності є об’єктивною необхідністю орієнтації науково-технічної, виробничої та збутової діяльності підприємства з урахуванням ринкового попиту, потреб і вимог споживачів. Маркетингова діяльність підприємства спрямована на те, щоб досить обґрунтовано, враховуючи попит ринку, встановлювати поточні і, головне, довгострокові (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів господарської діяльності, визначати асортимент і якість продукції, її пріоритети, оптимальну структуру виробництва і бажаний прибуток. Функціями управління маркетинговою діяльністю на підприємстві є її організація, планування та контроль виконання. Розроблення та реалізація маркетингових заходів потребують створення допоміжних систем маркетингу. До них належать, зокрема, система планування маркетингу, система організації служби маркетингу та система маркетингового контролю.