Вісник № 24

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/31188

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Резерви зниження витрат та економії коштів на підприємстві з будівельно-монтажних робіт
    (НТУ "ХПІ", 2017) Волошина, Тетяна Олександрівна; Романчик, Тетяна Володимирівна
    Грошове вираження використання економічних ресурсів фірми для випуску і реалізації продукції або надання послуг називається витратами виробництва або собівартістю послуги. У даній статті розглянуто витрати підприємства з будівельно-монтажних робіт повітряних високовольтних ліній електропередач, а саме витрати на перебазування техніки (перегін з бази до місця будівництва об'єктів) та спосіб їх зниження. Природно, такі витрати повинен повністю компенсувати замовник, але це може бути здійснено тільки при включенні вартості перебазування до кошторису. Але є такі механізми, для яких подібні нормативи відсутні. Тому у статті запропоновано знизити витрати підприємства завдяки орендуванню транспортних засобів на місті будівництва об’єктів замість їх перевезення. Результатом впровадження даної технології стало скорочення транспортних витрат. Тобто при порівнянні суми витрат на використання об’єктів орендованої та власної техніки виявилось, що при великій відстані об’єкту вигідніше використовувати саме орендовану спеціалізовану техніку за місцем будівлі ліній електропередач.
  • Ескіз
    Публікація
    Шляхи підвищення рентабельності підприємства за рахунок заміни його автопарку
    (НТУ "ХПІ", 2017) Василенко, Артем Валерійович; Васильцова, Світлана Олександрівна
    Аналіз витрат на вантажні автомобілі одного з підприємств України показав незмінний ріст цін на паливо, а саме на метан, пропан та дизельне пальне, його неефективність у використанні як палива для комерційних вантажних автомобілів та переваги переходу до автомобілів на електричній тязі. Результати дали зрозуміти, що пропозиції автомобільної компанії BYD щодо нової продукції, а саме електричних автомобілів різної вантажопід’ємності, є дуже вигідними для компанії. Порівняння витрат на використання автомобілів на природному паливі та автомобілів на електричній тязі показує великий потенціал нових автомобілів, їх економічність та вигідність у використанні.
  • Ескіз
    Публікація
    Обґрунтування інноваційних та інвестиційних проектів підприємства за умов ризику
    (НТУ "ХПІ", 2017) Ларка, Людмила Сергіївна
    Визначено вплив кон’юнктури ринку на ступінь підприємницьких ризиків підприємства. Метою статті є аналіз стратегії інвестування підприємства в умовах ризику. Проаналізовано інвестиційний клімат України, який впливає на інноваційну та інвестиційну активність підприємств. Висвітлено взаємозв’язок між інноваційно-інвестиційною діяльністю підприємства та ефективністю управління його потенціалом. Наведено особливості ціноутворення на інноваційну продукцію за умов ризику. Визначено особливості оцінювання систем и цілей портфелю інноваційних проектів. Показана необхідність визначення соціально-економічного ефекту проектів при обґрунтуванні напрямів удосконалення інноваційної діяльності в умовах ризику.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження сутності мотиваційних теорій: сучасні, теорії атрибуції та поля
    (НТУ "ХПІ", 2017) Гуцан, Олександр Миколайович
    У статті розглядаються комплекс підходів до сучасного розуміння системи теорій мотивації з різних позицій. Сучасні теорії відходять від класичного (тобто змістовного й процесуального) розуміння мотивації, що розширює розуміння проблеми мотивації. Теорії атрибуції пояснюють мотиваційну поведінку та взаємодію з підприємством сукупністю дії зовнішніх і внутрішніх сил. Мотиваційні теорії поля виходять з позиції, що виробничо-функціональна взаємодія працівника та фірми формуються під дією "поля", тобто якогось середовища (або сукупності декількох середовищ), яке впливає на людину та формують його дії.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження теоретичних основ конкурентоспроможності продукції
    (НТУ "ХПІ", 2017) Горщарук, Дар'я Сергіївна; Романчик, Тетяна Володимирівна
    Проведено теоретичний аналіз сутності конкуренції та конкурентоспроможності. Розглянуто підходи різних авторів до визначення конкуренції. Наведено види конкурентів та форми прояву конкурентної боротьби. Визначено залежність між рівнем конкурентоспроможності продукції та рівнем конкурентоспроможності підприємства. Наведено чинники впливу на рівень конкурентоспроможності продукту. Підкреслено місце психологічних чинників сприйняття продукту споживачем у формуванні його рівня конкурентоспроможності.
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегія оптимізації витрат на підприємстві в умовах кризи
    (НТУ "ХПІ", 2017) Дергач, Аріна Павлівна; Васильцова, Світлана Олександрівна
    Будь-яке підприємство намагається отримати більший дохід від своєї діяльності, і, отже, скоротити витрати на виробництво і реалізацію продукції. Тому облік і оптимізація витрат є одним з найважливіших аспектів в діяльності підприємства. Особливо це важливо в умовах нестабільності і кризи. У даній статті розглядаються класифікація витрат на підприємстві, їх складова в собівартості продукції, аспекти формування витрат підприємства. Собівартість являє собою грошову форму вираження витрат і характеризує ступінь використання ресурсів на підприємстві, тому є одним з найважливіших показників ефективності діяльності. Результатом роботи є розробка стратегії підприємства в кризовій ситуації. Його основою є зниження собівартості продукції за рахунок оптимізації витрат.