Вісник № 45

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34010

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародний маркетинг – проблеми та перспективи розвитку в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2017) Літвиненко, Марія Владиславна; Бережна, Юлія Андріївна; Літвиненко, Олександра Олександрівна
    Міжнародний маркетинг – особливий комплекс заходів з реалізації товарів і послуг за межами своєї країни. Мова тут йде про міжнародні фірми, сферу виробничої і комерційної діяльності, що поширюється на закордонні держави і характеризується наявністю філій і дочірніх компаній, технологічним кооперуванням та спеціалізацією, спільністю ресурсної бази, централізацією управління та підконтрольністю. Розглянуто основні проблеми міжнародного маркетингу та перспективи для впровадження його головних принципів в національній системі розвитку. Зазначено, що на даному етапі в нашій країні існує ряд передумов для успішного переходу до міжнародних стандартів діяльності та функціонування в області маркетингу.