Вісник № 45

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/34010

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Ефективності використання основних фондів та шляхи її покращення
    (НТУ "ХПІ", 2017) Васильцова, Світлана Олександрівна; Мамедова, Анна Джамаладдинівна; Козюра, Володимир Володимирович
    Сьогодні в Україні окрім загострених політичних ситуацій, присутні ще й значні економічні проблеми. Скорочення власних ресурсів для обладнання виробництва, відсутність бажання інвестувати власні кошти у відтворення підприємств призвели до того, що у розпорядженні значної частини вітчизняних підприємств залишилися практично повністю фізично та морально зношені основні виробничі засоби. Саме тому, проблема визначення ефективності використання основних засобів, та пошук шляхів їх більш продуктивного застосування, є на сьогодні актуальною. Вдале управління основними фондами розглядається як їх дієве використання у виробничому обороті.
  • Ескіз
    Публікація
    Просування в системі маркетингових комунікацій: методологічні підходи
    (НТУ "ХПІ", 2017) Романчик, Тетяна Володимирівна
    Проведено теоретичний аналіз сутності просування як складової системи маркетингових комунікацій. Розглянуто підходи різних авторів до визначення поняття "просування". Проведено аналіз спільних та відмінних рис між просуванням та маркетинговими комунікаціями. Відмічено, що на теперішній час немає чіткого розмежування визначень "просування" та "маркетингові комунікації". Визначено місце та роль просування у системі маркетингових комунікацій.
  • Ескіз
    Публікація
    Міжнародний маркетинг – проблеми та перспективи розвитку в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2017) Літвиненко, Марія Владиславна; Бережна, Юлія Андріївна; Літвиненко, Олександра Олександрівна
    Міжнародний маркетинг – особливий комплекс заходів з реалізації товарів і послуг за межами своєї країни. Мова тут йде про міжнародні фірми, сферу виробничої і комерційної діяльності, що поширюється на закордонні держави і характеризується наявністю філій і дочірніх компаній, технологічним кооперуванням та спеціалізацією, спільністю ресурсної бази, централізацією управління та підконтрольністю. Розглянуто основні проблеми міжнародного маркетингу та перспективи для впровадження його головних принципів в національній системі розвитку. Зазначено, що на даному етапі в нашій країні існує ряд передумов для успішного переходу до міжнародних стандартів діяльності та функціонування в області маркетингу.
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетинг в малому бізнесі
    (НТУ "ХПІ", 2017) Корнєєва, Ірина Олексіївна; Кітченко, Олена Миколаївна
    Розглянуто основні особливості малого підприємництва, його відмінності від підприємств середнього та великого бізнесу. Зазначені загальні проблеми, з якими зустрічається підприємство в процесі своєї комерційної діяльності, причини існування цих проблем. Перелічені та описані основні маркетингові категорії, що мають місце в діяльності підприємств малого бізнесу. Доведена важливість вивчення маркетингу керівниками компаній та кадрами. Обґрунтована необхідність компетентного використання маркетингових програм та інструментів.
  • Ескіз
    Публікація
    Ресторанний бізнес: особливості фінансового обліку та аудиту продукції за торгівельним та виробничим методами
    (НТУ "ХПІ", 2017) Брік, Світлана Володимирівна
    Заклад ресторанного господарства – це організаційно-структурна одиниця у сфері ресторанного господарства, яка здійснює виробничо-торговельну діяльність: виробляє, виготовляє, продає і організовує споживання продукції власного виробництва та покупних товарів, може організувати дозвілля споживачів. Суть проблеми полягає в тому, що в ресторанному господарстві комбінується і виробництво, і торгівля. Тобто це торгово-виробнича сфера діяльності, причому в поєднанні з наданням послуг. Тому фінансовий облік містить два підходи до обліку в закладах ресторанного господарства: торговельний та виробничий.