Вісник № 23

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/23358

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Головні частоти редукторів портальних тягових мостів
    (НТУ "ХПІ", 2016) Гутиря, Сергій Семенович; Яглінський, Віктор Петрович; Чанчін, Андрій Миколайович
    На основі запропонованої моделі коливальної системи двопоточного бортового редуктора (ДБР) у складі трансмісії низькопольного тролейбуса розроблено аналітичні залежності визначення пружних деформацій та математичні моделі спектру головних частот системи. За результатами чисельного моделювання побудовано діаграми функцій головних частот від конструктивних параметрів ДБР, виконано порівняння з частотними характеристиками планетарного колісного редуктора (ПКР). Відмічено негативний прояв можливої "квазінульової" жорсткості пружної системи ДБР, що спричиняє зниження першої головної частоти системи та резонансні явища при русі тролейбусів на низьких швидкостях та підвищених навантаженнях трансмісії у режимах розгону-гальмування.
  • Ескіз
    Документ
    Методологія системного моделювання показників технічного рівня підшипників кочення
    (НТУ "ХПІ", 2016) Гутиря, Сергій Семенович; Гайдамака, Анатолій Володимирович
    Запропоновано та практично опрацьовано методологію моделювання показників технічного рівня роликових підшипників у складі букс рейкового транспорту (РПБРТ), що включає системну ієрархічну модель комплексного показника технічного рівня підшипника, обґрунтування номенклатури одиничних і комплексних показників якості РПБРТ та оригінальні методики їх розрахунків, удосконалені методи випробувань модернізованих конструкцій. За результатами моделювання визначено системний показник технічного рівня для базової конструкції РПБРТ, виявлено наявні резерви її вдосконалення за показниками вантажності, внутрішньої динаміки та енергетичної ефективності та забезпечено підвищення системного показника технічного рівня модернізованих конструкцій РПБРТ шляхом запровадження низки інноваційних конструктивних і технологічних рішень.