Вісник № 01-02. Інформатика та моделювання

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/62415

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Публікація
    Лінеаризація математичної моделі асинхронного тягового привода методами геометричної теорії управління
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Дмитрієнко, Валерій Дмитрович; Заковоротний, Олександр Юрійович; Мезенцев, Микола Вікторович
    Необхідність виробництва більш економічного рухомого складу для залізниць України спричинила створення для перевезення пасажирів сучасного дизель-поїзда з тяговим асинхронним приводом та бортовою вимірювально-інформаційною обчислювальною системою, що покращує роботу енергетичного обладнання складу. Зроблено спробу оптимізації законів управління дизель-поїздом за допомогою геометричної теорії управління, яка дозволяє замінити синтез оптимальних законів управління об’єктами, що описуються нелінійними системами звичайних диференціальних рівнянь, лінеаризацією нелінійних систем управління за допомогою зворотного зв’язку та застосуванням добре розробленої теорії управління лінійними системами. Проаналізовано переваги та недоліки зазначеного підходу.