2024 № 1 Стратегічне управління, управління портфелями, програмами та проектами
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/79790
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Ефективність об'єднання центрів компетенцій в управлінні інформаційними системами на основі теоретико-ігрового підходу(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Чернова, Любава Сергіївна; Журавель, Ірина АнатоліївнаРозглянуто впровадження інформаційних систем управління в компаніях і задачі, що вирішуються для їх супроводу. Вирішено, що для підвищення ефективності процесу супроводження є потреба у створенні центру або центрів компетенцій на стороні клієнта-замовника інформаційної системи управління. Показано, що в функціональній моделі управління системою з кількома керуючими центрами та одним керованим суб'єктом використана дворівнева ієрархія управління, що реалізує необхідні функції управління та націлена на мінімізацію витрат. На основі теоретико-ігрової моделі підтверджено синергетичну доцільність об’єднання зусиль центрів компетенції в управлінні певним об’єктом, який є учасником ієрархічної гри. Довільну систему з двома центрами компетенції досліджено як дворівневу ієрархічну гру. Проаналізовано умови антагонізму, рівноваги гри та підтверджено ефективність стратегій злиття або співробітництва центрів по управлінню гравцем в системі з розподіленим контролем. Зроблено висновок, що в управлінні складними континуальними системами, об’єднання центрів компетенцій доводить свою ефективність в порівнянні з індивідуальним управлінням і полегшує регламентований процес впровадження інформаційних систем в компаніях.