Кафедра "Кібербезпека"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63626

Офіційний сайт кафедри https://cybersecurity.kpi.kharkov.ua

Кафедра "Кібербезпека" створена 11 січня 2022 року.

Кафедра активно співпрацює у галузі освіти та наукових досліджень із провідними ІТ-компаніями (Distributed Lab, Сайфер, Microcrypt Technologies). Викладачі кафедри та студенти, що навчаються за напрямом кафедри, активно використовують ресурси хмарних обчислень та застосовують технології сучасних мереж і засоби кібербезпеки разом із провідними фахівцями.

Кафедра проводить міжнародну науково-практичну конференцію “Інформаційна безпека та інформаційні технології” в рамках міжнародного науково-практичний форуму "Цифрова реальність", є співорганізатором міжнародного конгресу ”Human-Computer Interaction, Optimization and Robotic Applications” (IEEE, Анкара, Турція).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі "Кібербезпека" працюють 11 викладачів, з них 3 мають науковий ступінь доктора технічних наук, 5 – науковий ступінь кандидата технічних наук; 3 – звання професора, 8 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз даних та багатовимірна статистика
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2024) Аксьонова, Ірина Вікторівна
    Соціально-економічні процеси характеризуються великою кількістю показників і являють собою багаторівневу систему зі складними взаємозв'язками між елементами. Для здійснення досліджень великих масивів інформації доцільно використовувати багатовимірні статистичні методи, що дозволяють аналізувати структуру взаємозв'язків між різноманітними показниками. Моделюючи й аналізуючи взаємозв'язки між параметрами економічних систем, багатовимірні статистичні методи дозволяють оцінити стан і перспективи розвитку складних соціально-економічних процесів, вибрати обґрунтовані тактичні і стратегічні управлінські рішення, оцінити надійність і точність висновків, зроблених на підставі обмежених статистичних даних. Навчальна дисципліна «Аналіз даних та багатовимірна статистика» досліджує різноманітні сучасні методи статистичного аналізу, що найчастіше використовуються в дослідницькій практиці, й формує практичні навички застосування цих методів на підставі пакетів прикладних програм. Метою викладання навчальної дисципліни «Аналіз даних та багатовимірна статистика» є набуття теоретичних знань і практичних навичок роботи зі статистичною інформацією як основою наукових досліджень. Завдання навчальної дисципліни полягають у вивченні сутності інструментів аналізу даних та багатовимірної статистики як основи роботи з наукою інформацією, в опануванні статистичними методами аналізу часових рядів, узагальнення та групування даних, структурного, кластерного, дискримінантного та факторного аналізів. Об’єктом навчальної дисципліни є соціально-економічні явища та процеси, що відбуваються на макро-, мезо- та мікрорівнях. Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи попередньої обробки даних, статистичні та економіко-математичні методи групування, узагальнення та аналізу інформації наукового дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз даних та багатовимірна статистика
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2024) Аксьонова, Ірина Вікторівна
    Соціально-економічні процеси характеризуються великою кількістю показників і являють собою багаторівневу систему зі складними взаємозв'язками між елементами. Для здійснення досліджень великих масивів інформації доцільно використовувати багатовимірні статистичні методи, що дозволяють аналізувати структуру взаємозв'язків між різноманітними показниками. Моделюючи й аналізуючи взаємозв'язки між параметрами економічних систем, багатовимірні статистичні методи дозволяють оцінити стан і перспективи розвитку складних соціально-економічних процесів, вибрати обґрунтовані тактичні і стратегічні управлінські рішення, оцінити надійність і точність висновків, зроблених на підставі обмежених статистичних даних. Навчальна дисципліна «Аналіз даних та багатовимірна статистика» досліджує різноманітні сучасні методи статистичного аналізу, що найчастіше використовуються в дослідницькій практиці, й формує практичні навички застосування цих методів на підставі пакетів прикладних програм. Метою викладання навчальної дисципліни «Аналіз даних та багатовимірна статистика» є набуття теоретичних знань і практичних навичок роботи зі статистичною інформацією як основою наукових досліджень. Завдання навчальної дисципліни полягають у вивченні сутності інструментів аналізу даних та багатовимірної статистики як основи роботи з наукою інформацією, в опануванні статистичними методами аналізу часових рядів, узагальнення та групування даних, структурного, кластерного, дискримінантного та факторного аналізів. Об’єктом навчальної дисципліни є соціально-економічні явища та процеси, що відбуваються на макро-, мезо- та мікрорівнях. Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи попередньої обробки даних, статистичні та економіко-математичні методи групування, узагальнення та аналізу інформації наукового дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Статистика
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2023) Аксьонова, Ірина Вікторівна; Мілевська, Тетяна Сергіївна
    У системі економічних наук статистика вважається однією із фундаментальних, що формують компетентності сучасного фахівця за будь-якою галуззю знань. Статистичні методи і показники використовуються для складання планів і прогнозів, оцінювання результатів діяльності бізнес-структур, аналізу динамічного й пропорційного розвитку країни, оцінювання соціально економічних процесів, що відбуваються у регіонах. Зростаючий інтерес до статистики в сучасних умовах викликаний розвитком економіки, інтеграційними процесами. Саме статистичні дані відображають хід процесів, що відбуваються на макро-, мезо- та мікрорівнях і слугують, водночас, інформаційною базою для прийняття управлінських рішень. Завдяки цьому, перед статистикою поставлені важливі завдання щодо подальшого вдосконалення системи статистичних показників, прийомів і методів збирання, оброблення та аналізу масових даних, забезпечення усіх рівнів управління вичерпною, вірогідною і точною інформацією. Вивчення навчальної дисципліни «Статистика» належить до циклу професійної підготовки обов’язкових освітніх компонентів освітнього ступеня «бакалавр» та спрямована на формування у здобувачів базових компетентностей щодо змоги об’єктивно оцінювати явища та процеси, встановлювати залежність результативного показника від комплексу факторів, виявляти тенденції зміни досліджуваних явищ і прогнозувати їх розвиток тощо. Метою навчальної дисципліни є формування теоретичних знань, прикладних вмінь та навичок щодо організації статистичних спостережень, використання методів статистичного аналізу та прогнозування соціально-економічних явищ та процесів. Завдання навчальної дисципліни полягають у вивченні сутності статистики як інструменту аналітичної обробки інформації, в опануванні статистичними методами спостереження, групування, аналізу рядів розподілу та рядів динаміки, оцінювання тенденцій розвитку та коливань, вивчення взаємозв’язків між факторами, побудови індексних моделей тощо. Об'єктом навчальної дисципліни є найрізноманітніші явища і процеси суспільного життя. Предметом навчальної дисципліни є розміри та кількісні співвідношення масових суспільних явищ у нерозривному зв’язку з їх якісною стороною, кількісний вираз закономірностей суспільного розвитку в конкретних умовах місця і часу.
  • Ескіз
    Документ
    Статистика
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2023) Аксьонова, Ірина Вікторівна; Мілевська, Тетяна Сергіївна
    У системі економічних наук статистика вважається однією із фундаментальних, що формують компетентності сучасного фахівця за будь-якою галуззю знань. Статистичні методи і показники використовуються для складання планів і прогнозів, оцінювання результатів діяльності бізнес-структур, аналізу динамічного й пропорційного розвитку країни, оцінювання соціально-економічних процесів, що відбуваються у регіонах. Зростаючий інтерес до статистики в сучасних умовах викликаний розвитком економіки, інтеграційними процесами. Саме статистичні дані відображають хід процесів, що відбуваються на макро-, мезо- та мікрорівнях і слугують, водночас, інформаційною базою для прийняття управлінських рішень. Завдяки цьому, перед статистикою поставлені важливі завдання щодо подальшого вдосконалення системи статистичних показників, прийомів і методів збирання, оброблення та аналізу масових даних, забезпечення усіх рівнів управління вичерпною, вірогідною і точною інформацією. Вивчення навчальної дисципліни «Статистика» належить до циклу професійної підготовки обов’язкових освітніх компонентів освітнього ступеня «бакалавр» та спрямована на формування у здобувачів базових компетентностей щодо змоги об’єктивно оцінювати явища та процеси, встановлювати залежність результативного показника від комплексу факторів, виявляти тенденції зміни досліджуваних явищ і прогнозувати їх розвиток тощо. Метою навчальної дисципліни є формування теоретичних знань, прикладних вмінь та навичок щодо організації статистичних спостережень, використання методів статистичного аналізу та прогнозування соціально економічних явищ та процесів. Завдання навчальної дисципліни полягають у вивченні сутності статистики як інструменту аналітичної обробки інформації, в опануванні статистичними методами спостереження, групування, аналізу рядів розподілу та рядів динаміки, оцінювання тенденцій розвитку та коливань, вивчення взаємозв'язків між факторами, побудови індексних моделей тощо. Об'єктом навчальної дисципліни є найрізноманітніші явища і процеси суспільного життя. Предметом навчальної дисципліни є розміри та кількісні співвідношення масових суспільних явищ у нерозривному зв’язку з їх якісною стороною, кількісний вираз закономірностей суспільного розвитку в конкретних умовах місця і часу.
  • Ескіз
    Документ
    Статистика
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2023) Аксьонова, Ірина Вікторівна
    У системі економічних наук статистика вважається однією із фундаментальних, що формують компетентності сучасного фахівця за будь-якою галуззю знань. Статистичні методи і показники використовуються для складання планів і прогнозів, оцінювання результатів діяльності бізнес-структур, аналізу динамічного й пропорційного розвитку країни, оцінювання соціально-економічних процесів, що відбуваються у регіонах. Зростаючий інтерес до статистики в сучасних умовах викликаний розвитком економіки, інтеграційними процесами. Саме статистичні дані відображають хід процесів, що відбуваються на макро-, мезо- та мікрорівнях і слугують, водночас, інформаційною базою для прийняття управлінських рішень.Завдяки цьому, перед статистикою поставлені важливі завдання щодо подальшого вдосконалення системи статистичних показників, прийомів і методів збирання, оброблення та аналізу масових даних, забезпечення усіх рівнів управління вичерпною, вірогідною і точною інформацією. Вивчення навчальної дисципліни «Статистика» належить до циклу професійної підготовки обов’язкових освітніх компонентів освітнього ступеня «бакалавр» та спрямована на формування у студентів базових компетентностей щодо змоги об’єктивно оцінювати явища та процеси, встановлювати залежність результативного показника від комплексу факторів, виявляти тенденції зміни досліджуваних явищ і прогнозувати їх розвиток тощо. Об'єктом навчальної дисципліни є найрізноманітніші явища і процеси суспільного життя. Предметом навчальної дисципліни є розміри та кількісні співвідношення масових суспільних явищ у нерозривному зв’язку з їх якісною стороною, кількісний вираз закономірностей суспільного розвитку в конкретних умовах місця і часу. Метою навчальної дисципліни є формування теоретичних знань, прикладних вмінь та навичок щодо організації статистичних спостережень, використання методів статистичного аналізу та прогнозування соціально-економічних явищ та процесів.