Кафедра "Кібербезпека"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63626

Офіційний сайт кафедри https://cybersecurity.kpi.kharkov.ua

Кафедра "Кібербезпека" створена 11 січня 2022 року.

Кафедра активно співпрацює у галузі освіти та наукових досліджень із провідними ІТ-компаніями (Distributed Lab, Сайфер, Microcrypt Technologies). Викладачі кафедри та студенти, що навчаються за напрямом кафедри, активно використовують ресурси хмарних обчислень та застосовують технології сучасних мереж і засоби кібербезпеки разом із провідними фахівцями.

Кафедра проводить міжнародну науково-практичну конференцію “Інформаційна безпека та інформаційні технології” в рамках міжнародного науково-практичний форуму "Цифрова реальність", є співорганізатором міжнародного конгресу ”Human-Computer Interaction, Optimization and Robotic Applications” (IEEE, Анкара, Турція).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі "Кібербезпека" працюють 11 викладачів, з них 3 мають науковий ступінь доктора технічних наук, 5 – науковий ступінь кандидата технічних наук; 3 – звання професора, 8 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 26
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз даних та багатовимірна статистика
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2024) Аксьонова, Ірина Вікторівна
    Соціально-економічні процеси характеризуються великою кількістю показників і являють собою багаторівневу систему зі складними взаємозв'язками між елементами. Для здійснення досліджень великих масивів інформації доцільно використовувати багатовимірні статистичні методи, що дозволяють аналізувати структуру взаємозв'язків між різноманітними показниками. Моделюючи й аналізуючи взаємозв'язки між параметрами економічних систем, багатовимірні статистичні методи дозволяють оцінити стан і перспективи розвитку складних соціально-економічних процесів, вибрати обґрунтовані тактичні і стратегічні управлінські рішення, оцінити надійність і точність висновків, зроблених на підставі обмежених статистичних даних. Навчальна дисципліна «Аналіз даних та багатовимірна статистика» досліджує різноманітні сучасні методи статистичного аналізу, що найчастіше використовуються в дослідницькій практиці, й формує практичні навички застосування цих методів на підставі пакетів прикладних програм. Метою викладання навчальної дисципліни «Аналіз даних та багатовимірна статистика» є набуття теоретичних знань і практичних навичок роботи зі статистичною інформацією як основою наукових досліджень. Завдання навчальної дисципліни полягають у вивченні сутності інструментів аналізу даних та багатовимірної статистики як основи роботи з наукою інформацією, в опануванні статистичними методами аналізу часових рядів, узагальнення та групування даних, структурного, кластерного, дискримінантного та факторного аналізів. Об’єктом навчальної дисципліни є соціально-економічні явища та процеси, що відбуваються на макро-, мезо- та мікрорівнях. Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи попередньої обробки даних, статистичні та економіко-математичні методи групування, узагальнення та аналізу інформації наукового дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз даних та багатовимірна статистика
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2024) Аксьонова, Ірина Вікторівна
    Соціально-економічні процеси характеризуються великою кількістю показників і являють собою багаторівневу систему зі складними взаємозв'язками між елементами. Для здійснення досліджень великих масивів інформації доцільно використовувати багатовимірні статистичні методи, що дозволяють аналізувати структуру взаємозв'язків між різноманітними показниками. Моделюючи й аналізуючи взаємозв'язки між параметрами економічних систем, багатовимірні статистичні методи дозволяють оцінити стан і перспективи розвитку складних соціально-економічних процесів, вибрати обґрунтовані тактичні і стратегічні управлінські рішення, оцінити надійність і точність висновків, зроблених на підставі обмежених статистичних даних. Навчальна дисципліна «Аналіз даних та багатовимірна статистика» досліджує різноманітні сучасні методи статистичного аналізу, що найчастіше використовуються в дослідницькій практиці, й формує практичні навички застосування цих методів на підставі пакетів прикладних програм. Метою викладання навчальної дисципліни «Аналіз даних та багатовимірна статистика» є набуття теоретичних знань і практичних навичок роботи зі статистичною інформацією як основою наукових досліджень. Завдання навчальної дисципліни полягають у вивченні сутності інструментів аналізу даних та багатовимірної статистики як основи роботи з наукою інформацією, в опануванні статистичними методами аналізу часових рядів, узагальнення та групування даних, структурного, кластерного, дискримінантного та факторного аналізів. Об’єктом навчальної дисципліни є соціально-економічні явища та процеси, що відбуваються на макро-, мезо- та мікрорівнях. Предметом вивчення навчальної дисципліни є методи попередньої обробки даних, статистичні та економіко-математичні методи групування, узагальнення та аналізу інформації наукового дослідження.
  • Ескіз
    Документ
    Статистика
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2023) Аксьонова, Ірина Вікторівна; Мілевська, Тетяна Сергіївна
    У системі економічних наук статистика вважається однією із фундаментальних, що формують компетентності сучасного фахівця за будь-якою галуззю знань. Статистичні методи і показники використовуються для складання планів і прогнозів, оцінювання результатів діяльності бізнес-структур, аналізу динамічного й пропорційного розвитку країни, оцінювання соціально економічних процесів, що відбуваються у регіонах. Зростаючий інтерес до статистики в сучасних умовах викликаний розвитком економіки, інтеграційними процесами. Саме статистичні дані відображають хід процесів, що відбуваються на макро-, мезо- та мікрорівнях і слугують, водночас, інформаційною базою для прийняття управлінських рішень. Завдяки цьому, перед статистикою поставлені важливі завдання щодо подальшого вдосконалення системи статистичних показників, прийомів і методів збирання, оброблення та аналізу масових даних, забезпечення усіх рівнів управління вичерпною, вірогідною і точною інформацією. Вивчення навчальної дисципліни «Статистика» належить до циклу професійної підготовки обов’язкових освітніх компонентів освітнього ступеня «бакалавр» та спрямована на формування у здобувачів базових компетентностей щодо змоги об’єктивно оцінювати явища та процеси, встановлювати залежність результативного показника від комплексу факторів, виявляти тенденції зміни досліджуваних явищ і прогнозувати їх розвиток тощо. Метою навчальної дисципліни є формування теоретичних знань, прикладних вмінь та навичок щодо організації статистичних спостережень, використання методів статистичного аналізу та прогнозування соціально-економічних явищ та процесів. Завдання навчальної дисципліни полягають у вивченні сутності статистики як інструменту аналітичної обробки інформації, в опануванні статистичними методами спостереження, групування, аналізу рядів розподілу та рядів динаміки, оцінювання тенденцій розвитку та коливань, вивчення взаємозв’язків між факторами, побудови індексних моделей тощо. Об'єктом навчальної дисципліни є найрізноманітніші явища і процеси суспільного життя. Предметом навчальної дисципліни є розміри та кількісні співвідношення масових суспільних явищ у нерозривному зв’язку з їх якісною стороною, кількісний вираз закономірностей суспільного розвитку в конкретних умовах місця і часу.
  • Ескіз
    Документ
    Статистика
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2023) Аксьонова, Ірина Вікторівна; Мілевська, Тетяна Сергіївна
    У системі економічних наук статистика вважається однією із фундаментальних, що формують компетентності сучасного фахівця за будь-якою галуззю знань. Статистичні методи і показники використовуються для складання планів і прогнозів, оцінювання результатів діяльності бізнес-структур, аналізу динамічного й пропорційного розвитку країни, оцінювання соціально-економічних процесів, що відбуваються у регіонах. Зростаючий інтерес до статистики в сучасних умовах викликаний розвитком економіки, інтеграційними процесами. Саме статистичні дані відображають хід процесів, що відбуваються на макро-, мезо- та мікрорівнях і слугують, водночас, інформаційною базою для прийняття управлінських рішень. Завдяки цьому, перед статистикою поставлені важливі завдання щодо подальшого вдосконалення системи статистичних показників, прийомів і методів збирання, оброблення та аналізу масових даних, забезпечення усіх рівнів управління вичерпною, вірогідною і точною інформацією. Вивчення навчальної дисципліни «Статистика» належить до циклу професійної підготовки обов’язкових освітніх компонентів освітнього ступеня «бакалавр» та спрямована на формування у здобувачів базових компетентностей щодо змоги об’єктивно оцінювати явища та процеси, встановлювати залежність результативного показника від комплексу факторів, виявляти тенденції зміни досліджуваних явищ і прогнозувати їх розвиток тощо. Метою навчальної дисципліни є формування теоретичних знань, прикладних вмінь та навичок щодо організації статистичних спостережень, використання методів статистичного аналізу та прогнозування соціально економічних явищ та процесів. Завдання навчальної дисципліни полягають у вивченні сутності статистики як інструменту аналітичної обробки інформації, в опануванні статистичними методами спостереження, групування, аналізу рядів розподілу та рядів динаміки, оцінювання тенденцій розвитку та коливань, вивчення взаємозв'язків між факторами, побудови індексних моделей тощо. Об'єктом навчальної дисципліни є найрізноманітніші явища і процеси суспільного життя. Предметом навчальної дисципліни є розміри та кількісні співвідношення масових суспільних явищ у нерозривному зв’язку з їх якісною стороною, кількісний вираз закономірностей суспільного розвитку в конкретних умовах місця і часу.
  • Ескіз
    Документ
    Статистика
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2023) Аксьонова, Ірина Вікторівна
    У системі економічних наук статистика вважається однією із фундаментальних, що формують компетентності сучасного фахівця за будь-якою галуззю знань. Статистичні методи і показники використовуються для складання планів і прогнозів, оцінювання результатів діяльності бізнес-структур, аналізу динамічного й пропорційного розвитку країни, оцінювання соціально-економічних процесів, що відбуваються у регіонах. Зростаючий інтерес до статистики в сучасних умовах викликаний розвитком економіки, інтеграційними процесами. Саме статистичні дані відображають хід процесів, що відбуваються на макро-, мезо- та мікрорівнях і слугують, водночас, інформаційною базою для прийняття управлінських рішень.Завдяки цьому, перед статистикою поставлені важливі завдання щодо подальшого вдосконалення системи статистичних показників, прийомів і методів збирання, оброблення та аналізу масових даних, забезпечення усіх рівнів управління вичерпною, вірогідною і точною інформацією. Вивчення навчальної дисципліни «Статистика» належить до циклу професійної підготовки обов’язкових освітніх компонентів освітнього ступеня «бакалавр» та спрямована на формування у студентів базових компетентностей щодо змоги об’єктивно оцінювати явища та процеси, встановлювати залежність результативного показника від комплексу факторів, виявляти тенденції зміни досліджуваних явищ і прогнозувати їх розвиток тощо. Об'єктом навчальної дисципліни є найрізноманітніші явища і процеси суспільного життя. Предметом навчальної дисципліни є розміри та кількісні співвідношення масових суспільних явищ у нерозривному зв’язку з їх якісною стороною, кількісний вираз закономірностей суспільного розвитку в конкретних умовах місця і часу. Метою навчальної дисципліни є формування теоретичних знань, прикладних вмінь та навичок щодо організації статистичних спостережень, використання методів статистичного аналізу та прогнозування соціально-економічних явищ та процесів.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до написання дипломної роботи
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2024) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Койнаш, Марина Іванівна; Мілевська, Тетяна Сергіївна
    Подано методичні рекомендації щодо порядку написання магістерської дипломної роботи, інформацію щодо завдань і формування її тематики. Наведено вимоги до структури, змісту, правил оформлення та захисту дипломної роботи. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Бізнес-статистика і аналітика» другого (магістерського) рівня.
  • Ескіз
    Документ
    Вступ до фаху
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2023) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Мілевська, Тетяна Сергіївна
    Подано методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт, метою яких є формування початкових компетентностей бізнес-аналітика, засвоєння первинних теоретичних знань та практичних навичок роботи зі статистичною інформацією, її пошуком, аналізом та візуалізацією. Рекомендовано для студентів спеціальності 051 «Економіка» освітньої програми «Бізнес-статистика і аналітика» першого (бакалаврського) рівня.
  • Ескіз
    Документ
    Наскрізна програма практики
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2023) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Сєрова, Ірина Анатоліївна
    Наведено загальні вимоги щодо проведення практики та систему її оцінювання, а саме: мету практики та заплановані результати, зміст практики і вимоги до баз практики, організацію проведення та керівництво практикою, оцінювання результатів проходження практики. Рекомендовано для студентів спеціальності 051 "Економіка" освітньої програми "Бізнес-статистика і аналітика" другого (магістерського) рівня, що пов'язують свою діяльність з бізнес-аналітикою.
  • Ескіз
    Документ
    Наскрізна програма практики
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2023) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Сєрова, Ірина Анатоліївна
    Наведено базові складові, що визначають процес проведення різних видів практик, а саме їхні загальні характеристики, мету та заплановані результати, зміст, вимоги до баз практик, організацію проведення та керівництво практиками, оцінювання результатів проходження практик. Рекомендовано для студентів спеціальності 051 "Економіка" освітньої програми "Бізнес-статистика і аналітика" першого (бакалаврського) рівня, що пов'язують свою діяльність з аналізом та оцінюванням сучасних бізнес-процесів.
  • Ескіз
    Документ
    Використання алгоритмів CCC/UMAC для вдосконалення протоколу SSL/TLS
    (Львівський національний університет ім. І. Франка, 2024) Гаврилова, Алла Андріївна; Аксьонова, Ірина Вікторівна