Кафедра "Кібербезпека"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63626

Офіційний сайт кафедри https://cybersecurity.kpi.kharkov.ua

Кафедра "Кібербезпека" створена 11 січня 2022 року.

Кафедра активно співпрацює у галузі освіти та наукових досліджень із провідними ІТ-компаніями (Distributed Lab, Сайфер, Microcrypt Technologies). Викладачі кафедри та студенти, що навчаються за напрямом кафедри, активно використовують ресурси хмарних обчислень та застосовують технології сучасних мереж і засоби кібербезпеки разом із провідними фахівцями.

Кафедра проводить міжнародну науково-практичну конференцію “Інформаційна безпека та інформаційні технології” в рамках міжнародного науково-практичний форуму "Цифрова реальність", є співорганізатором міжнародного конгресу ”Human-Computer Interaction, Optimization and Robotic Applications” (IEEE, Анкара, Турція).

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерних наук та інформаційних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

На кафедрі "Кібербезпека" працюють 11 викладачів, з них 3 мають науковий ступінь доктора технічних наук, 5 – науковий ступінь кандидата технічних наук; 3 – звання професора, 8 – звання доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Ескіз
    Документ
    Web-analytics for business
    (Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics, 2021) Rayevnyeva, Olena; Aksonova, Iryna; Brovko, Olha; Shlykova, Viktoriia
    In the modern conditions of the development of a digital society, the importance of Web analytics is increasing as a system of collecting, analyzing and interpreting statistical information about site visitors of various business structures in order to identify and understand the reasons for their actions and further optimize activities. The discipline "Web analytics for business" is aimed at mastering modern digital practices and technologies of working with information, effective tools of web analytics, understanding that analytics is a key skill in business product management. In the process of studying the discipline there is a practical mastering of the methodology of search engine optimization on the Internet, which involves clarifying the nature, content, purpose and objectives of web analytics, mastering the methodological tools for measuring and analyzing web data to make decisions aimed at optimizing the use of web tools firms. The purpose of the discipline "Web analytics for business" is to acquire theoretical knowledge and practical skills in the basics of web analysis of various web resources to assess their effectiveness and optimize business activities. The subject of the discipline is a variety of businesses that use digital analytical tools to obtain information on the basis of which sound management decisions are made to optimize activities and further development. The subject of the discipline are digital tools for searching and analyzing information, web analytics services that allow you to collect, measure, evaluate data, visualize them, present in order to make management decisions to improve business efficiency.
  • Ескіз
    Документ
    Web-аналітика для бізнесу
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2021) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Бровко, Ольга Іванівна; Шликова, Вікторія Олександрівна
    В сучасних умовах розвитку цифрового суспільства підвищується важливість Web-аналітики, як системи збору, аналізу та інтерпретації статистичної інформації про відвідувачів сайтів різноманітних бізнес-структур з метою виявлення та розуміння причини їх дій та подальшої оптимізації діяльності. Навчальна дисципліна «Web-аналітика для бізнесу» спрямована на опанування сучасних цифрових практик та технологій роботи з інформацією, ефективних інструментів веб-аналітики, розуміння того, що аналітика є ключової навичкою в управлінні бізнес-продуктом. У процесі вивчення дисципліни відбувається практичне засвоєння методології пошукової оптимізації в Інтернет, що передбачає з’ясування сутності, змісту, мети і завдань веб-аналітики, опанування методичним інструментарієм проведення вимірювання та аналізу web-даних з метою прийняття рішень спрямованих на оптимізацію використання web-засобів фірми. Метою навчальної дисципліни «Web-аналітика для бізнесу» є набуття теоретичних знань та практичних навичок з основ проведення web-аналізу різноманітних web-ресурсів задля оцінки їх ефективності та оптимізації діяльності бізнесу. Об’єктом навчальної дисципліни є різноманітні види бізнесу, які використовують цифрові аналітичні інструменти для отримання інформації, на підставі якої приймаються обґрунтовані управлінські рішення щодо оптимізації діяльності та подальшого розвитку. Предметом навчальної дисципліни є цифрові інструменти пошуку та аналізу інформації, сервіси web-аналітики, що дозволяють збирати, вимірювати, оцінювати дані, візуалізувати їх, презентувати з метою прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності бізнесу.
  • Ескіз
    Документ
    Вступ до фаху
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2021) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна
    В сучасному світі інформація є специфічним товаром і унікальним нематеріальним активом, який визначає конкурентоспроможність будь-якого бізнесу. Наявність або відсутність інформації буває вирішальним при прийнятті економічних рішень. У той же час, отримання інформації є тільки першим кроком, за яким слідкують її аналіз і витяг необхідних даних. Саме тому сьогодні аналіз перетворився в креативний вид управлінської діяльності. Його функції поширюються на всі сфери і бізнес-процеси. Сучасна економіка та бізнес вимагають від ринку освітніх послуг підготовки універсальних креативних фахівців, які здатні займатися інформаційно-аналітичною підтримкою і обґрунтуванням прийняття управлінських рішень. Для підготовки таких фахівців необхідно формувати у студентів аналітичне мислення на підставі засвоєння різноманітних дисциплін. Навчальна дисципліна «Вступ до фаху» є першою навчальною дисципліною, що формує початкові компетентності професії сьогодення та майбутнього – бізнес-аналітика, який здатен відбирати, консолідувати інформацію, виконувати всебічний економічний аналіз проблеми, обґрунтовувати тактичні і стратегічні дії бізнес-структури. Об’єктом навчальної дисципліни є діяльність бізнес-структур та галузь управління бізнесом. Предметом навчальної дисципліни є сукупність відносин, що виникають в сфері діяльності бізнес-аналітика. Метою викладання навчальної дисципліни є ознайомлення студентів з особливостями майбутньої професії, її змістом та завданнями, визначення ролі бізнес-аналітика в інформаційній економіці, ознайомлення з особливостями організації підготовки бізнес-аналітиків та формування у студентів початкових знань і навичок виявлення проблем бізнесу та управління бізнес-процесами.
  • Ескіз
    Документ
    Економіка
    (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2019) Раєвнєва, Олена Валентинівна; Аксьонова, Ірина Вікторівна; Шликова, Вікторія Олександрівна
    Для підготовки фахівців в сфері економіки та її правового регулювання навчальна дисципліна «Економіка» є однією із фундаментальних, що формують спеціальність економіста-правовика. Викладання навчальної дисципліни «Економіка» спрямовано на формування у студентів сучасних фундаментальних знань про основні концепції, категорії та поняття ринкової економіки, закономірності поведінки різних економічних суб'єктів на макро- та мікрорівнях і про те, як дані суб'єкти здійснюють вибір в умовах обмеженості ресурсів. Зростання інтересу до економіки в сучасних умовах обумовленерозвитком інформаційної економіки, коли саме економіко-статистичні дані відображають хід процесів, що відбуваються на макро-, мезо- та мікрорівнях і слугують, водночас, інформаційною базою для прийняття управлінських рішень. Вивчення навчальної дисципліни «Економіка» належить до циклу базових дисциплін освітнього ступеня «бакалавр» для студентів спеціальності 081 «Право» освітньо-професійної програми «Правове регулювання економіки» та спрямоване на формування базових компетентностей щодо змоги об’єктивно оцінювати закономірності формування економічних явищ та процесів на макро- та мікрорівніта вмінь приймати зважені управлінські рішення, виходячи з об’єктивної інформації щодо функціонування та розвитку макро- та мікроекономічних систем. Об'єктом навчальної дисципліни є макро та мікроекономічне середовище функціонування суб’єктів господарювання. Предметом навчальної дисципліни є закономірності формування макроекономічних явищ і процесів та їх взаємозв’язок з економічною природою підприємництва. Мета навчальної дисципліни:формування теоретичних знань, прикладних вмінь та навичок щодо визначеннявзаємозв’язківта закономірностей розвитку макроекономічних явищ і процесів та зовнішнього і внутрішнього середовища суб’єктів економічної діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Development of methodological support for the assessment and stratification of national HEI according to the level of innovation activity
    (Primedia eLaunch, 2021) Ponomarenko, Volodymir; Rayevnyeva, Olena; Yermachenko, Volodymyr; Yevseiev, Serhii; Poliakova, H.; Milov, Oleksandr; Labunska, S.; Brovko, Olha; Shmatko, Oleksandr; Aksonova, Iryna
  • Ескіз
    Документ
    University monitoring and stratification system: methodological basis for construction
    (Primedia eLaunch, 2021) Ponomarenko, Volodymir; Rayevnyeva, Olena; Yermachenko, Volodymyr; Yevseiev, Serhii; Poliakova, H.; Milov, Oleksandr; Labunska, S.; Brovko, Olha; Shmatko, Oleksandr; Aksonova, Iryna
  • Ескіз
    Документ
    Digitalization as a development factor of innovative-active university
    (LLC "СPС "Business Perspectives", 2021) Ponomarenko, Volodymir; Rayevnyeva, Olena; Yermachenko, Volodymyr; Aksonova, Iryna; Brovko, Olha
    A characteristic feature of the XXI century is the emergence of the digital society phenomenon, which significantly changes all processes in higher education. The implementation of innovations into university activity, creation of its digital culture, and digital environment are the key features of an innovative-active university (IAU) and factors of its development. The paper aims to develop a strategy and innovative-indicative measures for digitalization of IAU activities based on the study of society’s digital maturity. Index, rating, comparative analyzes, and decomposition method were used. It is determined that Ukraine has a significant gap in comparison with the developed countries in terms of digital maturity of society and occupies lower than average positions in international informatization indices. To assess the state of digitalization processes in Ukraine, government measures for the development of digital culture were analyzed, the limitations and triggers of society digitalization are identified. It is proved that the digitalization of education has a dominant impact on the overall level of digital competitiveness. That is, the introduction of information and communication technologies in the IAU activity is an urgent task of its management. The digitalization strategy of S.Kuznets KhNUE in accordance with its educational, scientific and technical, marketing, and international activities was created. The proposed strategy is based on a systemic understanding of digitalization processes, which makes it possible to increase the degree of their controllability. A set of innovative and indicative measures was developed, which constitute the tactical contour of IAU digital process management.
  • Ескіз
    Документ
    Methodological basis of construction of the system of monitoring and stratification of universities
    (BoScience Publisher, 2021) Rayevnyeva, Olena; Aksonova, Iryna; Brovko, Olha
    The role of monitoring in the formation of information-analytical and methodological base of research of the market of educational services is shown. A methodical approach to building a system of monitoring and stratification of universities (SMSU) is proposed. The first stage of construction of the SMSU is considered, namely the methodological basis in the form of hypotheses, provisions, principles of functioning of the monitoring system.
  • Ескіз
    Документ
    Methodological approach to evaluation and stratification of HEI of Ukraine by level of innovative activity
    (International Science Group, 2021) Rayevnyeva, Olena; Brovko, Olha; Aksonova, Iryna
  • Ескіз
    Документ
    Simulation of the impact of economic develoment on social development of the country
    (LLC "СPС "Business Perspectives", 2020) Rayevnyeva, Olena; Aksonova, Iryna; Brovko, Olha; Filip, Stanislav
    In the current conditions of development of the international and national economy, an important task of statistical research is to conduct an objective and timely assessment and modeling of the relationship between indicators of economic and social development. Based on the results of these studies, reasonable management influences of the state on the adjustment and regulation of the country’s development are accepted. The article is devoted to the study of the relationship between the main components of economic and social development of the country and the construction of a set of models for forecasting the prospects of the country. The object of the study is the socio-economic condition of the country. The article proposes an algorithmic model for assessing the impact of economic development on society, which allows to identify key economic indicators that influence and shape the social development of the country. The practical value of the algorithmic model is to develop a system of evaluation and selection as a result of modeling the most significant factors that shape the social development of the country. The study confirmed the hypothesis of the dominant impact of economic development on society and determined that the main economic factors are the level of competencies that satisfy the modern labour market, technical development of businesses and their competitiveness in markets.