Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність. 2017
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35043
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетинг: визначення, поняття, сутність, функції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Єременко, Є. С.Документ Управління маркетингом інновацій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Сікора, К. В.Документ Маркетингове забезпечення управління конкурентоспроможністю підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Халімон, Т. М.Документ Реклама як маркетинговий інструмент в системі продаж. Особливості формування рекламного бюджету підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Василюк, К. О.Документ Питання маркетингу збутової діяльності на підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Дудкіна, О. О.; Мерчанський, В. В.Документ Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017)