Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність. 2017
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35043
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Управління маркетингом інновацій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Сікора, К. В.Документ Особливості формування асортименту наукомісткої продукції(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Полякова, Анастасія ІгорівнаДокумент Маркетингове забезпечення управління конкурентоспроможністю підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Халімон, Т. М.Документ Особливості просування продукції хімічної промисловості на ринок B2B(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Здорик, А. Р.Документ Стратегічний економічний аналіз: преваги та недоліки(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Блажко, О. О.Документ Дослідження підходів до розробки збутової діяльності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Багмут, І. О.; Борзенко, Володимир ІвановичДокумент Використання міжнародного маркетингу як інстументу просування інформаційних інтернет-ресурсів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Данько, Тарас Володимирович; Кітченко, А.