Вісник № 23
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18955
Переглянути
Документ Позиціонування контролінгу маркетингу та збуту в системі менеджменту підприємства(НТУ "ХПІ", 2015) Долінська, Раїса Григорівна; Бурма, А. В.Узагальнені наукові підходи щодо визначення змістовного наповнення поняття «маркетинг-контролінг». Запропоновано варіант позиціонування служби контролінгу в системі управління групою інтегрованих підприємств. Сформульовані основні вимоги і запропоновані ознаки класифікації ключових показників маркетинг-контролінгу. Уточнена класифікація ключових показників контролінгу маркетингової діяльності через розширення класифікаційних ознак забезпечує збалансоване управління маркетингом, визначає конкретні шляхи розвитку і підвищення його ефективності, зокрема, дає змогу підпорядкувати цілі управління процесами маркетингу і збуту загальній меті корпоративного управління підприємствами.