Вісник № 23

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18955

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Публікація
    Стратегічне маркетингове управління на кондитерських підприємствах Полтавської області
    (НТУ "ХПІ", 2015) Чайкова, Олена Ігорівна; Мірошніченко, Ю. Ю.
    У роботі проводиться діагностика застосування маркетингових стратегій управління, планування, прогнозування та їх впливу на усю господарську діяльність регіональних підприємствах кондитерських виробів Полтавської області. Роботу виконано на прикладі 6-ти регіональних виробників кондитерської продукції, відноситься до категорії регіональних виробників продукції, що мають річний оборот із реалізації продукції в діапазоні від 2,2 до 11 млн. грн., кількість працівників від 56 до 280 осіб. Досліджено взаємозв’язки між типом використовуваних маркетингових стратегій підприємств та горизонтом маркетингового планування Виділено низку зовнішніх чинників, що обумовлюють актуальність впровадження на підприємствах ефективного стратегічного маркетингового управління.
  • Ескіз
    Публікація
    Державно-приватне партнерство як інструмент залучення інвестицій у морські порти України
    (НТУ "ХПІ", 2015) Чайкова, Олена Ігорівна; Євдокіменко, Ю. С.
    У статті розглянуто питання необхідності інвестування у портову галузь України, визначено обсяги необхідних інвестиційних коштів, запропоновано модель державно-приватного партнерства для отримання цих коштів, проаналізовано визначення поняттю державно-приватне партнерство в різних джерелах, та зроблено власне визначення цьому поняттю. В ході дослідження розглянуто моделі державно-приватного партнерства та визначено, що модель концесії є найкращим варіантом залучення інвестицій у морські порти України при рівному задоволенні інтересів державної та приватної сторін.
  • Ескіз
    Публікація
    Аналіз існуючого інвестиційного клімату в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2015) Чайкова, Олена Ігорівна; Євдокіменко, Ю. С.; Бобровський, М. В.
    У статті розглянуто питання існуючого інвестиційного клімату України, зокрема її місце в міжнародному дослідженні Світового банку за індексом «Ведення бізнесу» та оцінка інвестиційної привабливості України Європейською Бізнес Асоціацією. Визначено обсяги іноземних інвестицій, основні країни-інвестори України та галузі економіки, у які ці інвестиції спрямовані. Зроблено висновки, що галузями економіки, які потребують значного вливання інвестиційного капіталу, є передусім агропромисловий комплекс, енергетика, транспорт, зв’язок та морська галузь.