Вісник № 23
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18955
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Розробка алгоритму оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств(НТУ "ХПІ", 2015) Шевченко, Марина Миколаївна; Сапожнікова, К. О.У статті досліджено поняття «конкурентоспроможності підприємства», виділено базові принципи та систематизовано основні методи оцінки її рівня. Розроблено алгоритм оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано власне визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства»., яке на відміну від існуючих, характеризується комплексністю та враховує просторові, часові, предметні, атрибутивні, відносні та інші характеристики поняття конкурентоспроможності.Документ Інноваційна складова як основа конкурентоспроможності підприємств олійно-жирової галузі(НТУ "ХПІ", 2015) Салькова, І. Ю.В наведеній статті розглянуто інноваційні напрямки на підприємствах олійно-жирової галузі. Проаналізовано проблеми розвитку олійно-жирової галузі в умовах ринкової системи господарювання в умовах глобалізації та економічної інтеграції. На основі аналізу інноваційної складової діяльності підприємств запропоновано комплекс інноваційних напрямків, які сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності підприємств олійно-жирової галузі.Документ Міжнародна конкуренція у механізмі сучасних процесів глобалізації та інтеграції(НТУ "ХПІ", 2015) Алексєєва, Т. І.; Лук'янець, С. П.Стаття присвячена проблемам конкурентоспроможності національної економіки, які сьогодні виступають на перший план і потребують ретельного вивчення й трактування в спектрі сучасних економічних процесів. Проведено дослідження сутності та форм конкуренції, викладено авторський погляд щодо її ролі у сучасних процесах глобалізації та інтеграції. Розглянуто характерні риси конкуренції та обґрунтована необхідність розробки методичних положень щодо формування механізму підвищення рівня конкурентоспроможності країн. Проаналізовано вплив економічної політики держави на підвищення рівня конкурентоспроможності країни на світових ринках товарів та послуг.