Вісник № 23
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/18955
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Практичні аспекти застосування аутсорсингу на підприємствах машинобудування(НТУ "ХПІ", 2015) Прохоренко, Олена ВікторівнаВ статті наведено результати практичного застосування на машинобудівному підприємстві комплексного організаційно-економічного механізму управління аутсорсингом. Процес охоплює всі стадії, починаючи з виникнення проблеми, визначення бізнес-процесів в системі, матричної оцінки кожного з процесів і обрання типової стратегії бізнес-процесу; проектування відносин з контрагентом, оцінку і вибір потенційного контрагента, прогнозування ефективності і контроль результатів.Документ Онтологія корпоративного форсайту(НТУ "ХПІ", 2015) Мединська, Е. С.Проаналізовано визначення «форсайт» та «корпоративний форсайт», його методи та їх визначення. Також оцінено ці методи за такими критеріями, як грошові витрати на проведення; горизонт планування, середнє значення часу на проведення, а також частотою використання у практиці іноземних компаній. За цією оцінкою побудовано карту методів корпоративного форсайту. Розглянуто методи для збору інформації, її обробки, формування висновків та їх впровадження у життя.Документ Планирование стратегических направлений развития международной маркетинговой деятельности предприятия(НТУ "ХПИ", 2015) Геворкян, Артем Юрьевич; Ишанкулыев, АзизВ статье рассматриваются вопросы, связанные с направлениями развития международной маркетинговой деятельности предприятия Проанализированы и предложены мероприятия, позволяющие привлечь новых потребителей за счет эффективной маркетинговой деятельности. Рассмотрены проблемы международного сотрудничества предприятий с реальными и потенциальными потребителями, находящимися за рубежом.Публікація Стратегічне маркетингове управління на кондитерських підприємствах Полтавської області(НТУ "ХПІ", 2015) Чайкова, Олена Ігорівна; Мірошніченко, Ю. Ю.У роботі проводиться діагностика застосування маркетингових стратегій управління, планування, прогнозування та їх впливу на усю господарську діяльність регіональних підприємствах кондитерських виробів Полтавської області. Роботу виконано на прикладі 6-ти регіональних виробників кондитерської продукції, відноситься до категорії регіональних виробників продукції, що мають річний оборот із реалізації продукції в діапазоні від 2,2 до 11 млн. грн., кількість працівників від 56 до 280 осіб. Досліджено взаємозв’язки між типом використовуваних маркетингових стратегій підприємств та горизонтом маркетингового планування Виділено низку зовнішніх чинників, що обумовлюють актуальність впровадження на підприємствах ефективного стратегічного маркетингового управління.