2024 № 1 Автомобіле- та тракторобудування
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/78572
Переглянути
Документ Порівняльні результати розрахунку перехрестя за методою Вебстера, альтернативною методою і циклом, що працює на перехресті(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Степанов, Олексій Вікторович; Кулай, Павло Леонтійович; Кулай, Володимир Павлович; Волобуєва, Тетяна Вячеславівна; Калінін, Євген ІвановичУ статті представлено порівняльний аналіз результатів розрахунку параметрів перехрестя за методикою Вебстера, альтернативною методикою та циклом, який було розраховано і впроваджено на перехресті вулиць Патріарха Мстислава та Європейська у місті Полтава, Україна. Аналіз спрямований на оцінку ефективності та застосовності різних методологій у реальних сценаріях управління дорожнім рухом, зокрема, зосереджуючись на перехресті в Полтаві. Порівняння відомої методики Вебстера з альтернативним підходом та фактично впровадженим циклом на конкретному перехресті дозволяє виявити сильні та слабкі сторони та потенційні можливості оптимізації дорожнього руху. Стаття має важливе значення для міських планувальників, інженерів-транспортників та політиків, які займаються управлінням дорожнім рухом, оскільки надає інформацію про практичні підходи до покращення ефективності роботи перехресть у міських умовах.Документ Розробка заходів підприємств автотранспорту по підвищенню безпеки руху на дорогах(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Степанов, Олексій Вікторович; Волобуєва, Тетяна Вячеславівна; Сирота, В'ячеслав Михайлович; Мастепан, Сергій Миколайович; Мастепан, Микола АнтоновичАвтотранспортне підприємство повинно постійно приділяти увагу підвищенню безпеки руху на дорогах і в містах. Вплив професійної майстерності водіїв на якість та ефективність експлуатації транспортних засобів під час перевезень проявляється через показники безпеки руху, якість перевезень, економічність режимів руху. Ефективність роботи водія залежить від його тренованості, підготовки та працездатності. При проведенні досліджень з організації транспортних процесів і забезпечення безпеки руху підприємство повинно дотримуватись таких положень організації дорожнього руху: оцінка можливості використання водіїв на окремих видах транспорту; проведення занять з підвищення кваліфікації водіїв, правил безпеки дорожнього руху; організація системи забезпечення працездатності водіїв; проведення занять з поширення досвіду. На підприємстві розроблено систему заходів щодо зниження ризику виникнення, попередження дорожньо-транспортних подій та впливу на фактори найбільшого ризику виникнення аварій.