Вісник № 38
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26112
Переглянути
23 результатів
Результати пошуку
Документ Constitutive and numerical modeling of chemical and mechanical phenomena in thermal barrier coatings for gas turbine blades of aircraft engines(НТУ "ХПІ", 2010) Zolochevsky, A.; Sergienko, N.; Eremenko, S.; Kühhorn, A.Виконано моделювання хімічних і механічних явищ, та розроблені узагальнені визначальні співвідношення, які можуть бути використано для розрахунків залежних від часу розподілень напружень та пошкоджуваності термоізоляції лопаток газових турбін авіаційних двигунів. Розроблені визначальні співвідношення впроваджено в формі структурних моделей для аналізу пошкоджуваності в часі термоізоляції лопаток газових турбін авіаційних двигунів, для аналізу міцності та тривалої міцності, для забезпечення безпечної роботи лопаток газових турбін авіаційних двигунів.Документ Выбор рациональных параметров шестизвенных механизмов четвертого класса в задаче обеспечения выстоя выходного звена(НТУ "ХПИ", 2010) Зинченко, Елена Ивановна; Самойленко, Дмитрий ЕвгеньевичВ статті розглянуті питання розробки стратегії вибору раціональних параметрів шестиланкових механізмів четвертого класу з вистоєм вихідної ланки та запропоновані критерії якості цих механізмів, дано обґрунтування вибору методів розв’язання поставленої задачі.Документ Сравнение затрат мощности на перематывание в гусеничном обводе танка Т-72 методами численного и натурного эксперимента(НТУ "ХПИ", 2010) Волонцевич, Дмитрий Олегович; Богач, А. С.В статті розглянуто порівняння результатів розрахунків на запропонованій в попередніх публікаціях комплексній функціональній математичній моделі різних варіантів сполучень конструктивних параметрів гусеничного рушія з гумово-металевим шарніром танку Т-72 на предмет витрат потужності на перемотування.Документ Исследование напряженно-деформированного состояния тел, содержащих материалы с резко отличающимися свойствами, на примере паяных корпусов гидроцилиндров(НТУ "ХПИ", 2010) Веретельник, Олег ВикторовичУ роботі описані результати досліджень механічної поведінки елементів конструкцій, що містять матеріали з властивостями, що різко відрізняються, на прикладі паяних корпусів силових гідроциліндрів.Документ Исследования нагруженности ходовой системы колесного трактора с пневморессорной подвеской(НТУ "ХПИ", 2010) Великодный, Валерий Михайлович; Мамонтов, Анатолий ГеннадьевичПроведено аналіз даних, отриманих у результаті експериментальних досліджень динамічної навантаженності ходової системи колісного трактора оснащеного пневморесорною системою підресорювання. Встановлено залежності величин динамічних навантажень від параметрів фону синусоїдальних нерівностей, швидкості руху трактора та рівня тиску повітря в системі пневморесорного підвішування самохідної машини.Документ Связанная задача утонения и напряженно-деформированного состояния шарнирно опертого стержня(НТУ "ХПИ", 2010) Танченко, Андрей ЮрьевичУ статті описано загальний підхід до розв’язання зв’язаної задачі про напруженно-деформований стан та корозійне стоншування елементів машинобудівних конструкцій. Проілюстрований аналіз зв’язаних процесів на прикладі шарнірно опертого стрижня.Документ Математическое моделирование процессов эксплуатации системы смазки двигателя автосамосвала(НТУ "ХПИ", 2010) Степанов, А. В.У статті запропоновано математичну модель яка враховує особливості експлуатації автосамоскидів, що дає можливість оптимізувати періодичність технічного обслуговування.Документ Анализ силовых нагрузок и изгибающих моментов, воспринимаемых паллетами автоматизированных формовочных линий(НТУ "ХПИ", 2010) Шкода, В. А.; Диордийчук, В. В.У статті проведений аналіз силових навантажень і вигинних моментів, сприйманих палетами автоматизованих формувальних ліній при трьох різних видах навантаження. Розрахунковим шляхом визначені напруження, що виникають в рамі палети. Відмічений істотний вплив зварювальних напружень, які додаються до напружень від дії зовнішніх навантажень. Показана необхідність експериментального дослідження напружень і деформацій в окремих зонах і ребрах підкріпленої пластинки на прикладі рами палети.Документ Исследование плавности хода гусеничного трактора с ходовой системой, уменьшающей удельное давление на почву(НТУ "ХПИ", 2010) Шатохин, Владимир Михайлович; Артюшенко, Анатолий ДмитриевичПобудовано модель гусеничного трактора зі змішаною системою підресорювання, яка включає чотири балансувальні каретки і дві індивідуальні торсіонні підвіски. Проведено дослідження впливу ходової системи, що зменшує питомий тиск на ґрунт, на плавність ходу гусеничного трактора. Отримано амплітудно-частотні характеристики при русі трактора по типовим для експлуатації нерівностям і визначені раціональні параметри змішаної підвіски.Документ Історія співпраці кафедри "Автомобіле- і тракторобудування" НТУ "ХПІ" та ВАТ "ХТЗ'': до ювілею 80-річчя заснування кафедри(НТУ "ХПІ", 2010) Самородов, Вадим Борисович; Ребров, Олексій ЮрійовичВ 2010 году исполняется 80 лет с момента основания кафедры “Автомобиле- и тракторостроения” Национального технического университета "Харьковский политехнический институт". Приведены сведения из истории, настоящего и перспективы развития кафедры.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »