Вісник № 15
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/36325
Переглянути
Документ Моделювання реклами нового споживчого товару довгострокового використання(НТУ "ХПІ", 2018) Заруба, Віктор Яковлевич; Парфентенко, Ірина АнатоліївнаРозглянуто моделі дослідження ефективності реклами, які дозволяють оптимізувати рекламні витрати. Обґрунтовано доцільність використання для розробки цих моделей методу послідовного взаємозв’язку показників комунікаційної та економічної ефективності. Відмічені переваги динамічних моделей мають у порівнянні із статичними. За методом послідовного взаємозв’язку розроблена і досліджена динамічна модель рекламування у засобі масової інформації нового споживчого товару довгострокового використання. За критерієм максимального економічного ефекту визначені оптимальні величини загальної кількості рекламних звернень та витрат на рекламу за час її проведення.