Вісник № 02. Автомобіле- та тракторобудування
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63490
Переглянути
Документ Результати моделювання компонентів і робочих процесів гібридного автомобіля з асинхронним електродвигуном(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Сергієнко, Микола Єгорович; Павлова, Наталія Миколаївна; Сергієнко, Антон Миколайович; Любарський, Борис Григорович; Борисенко, Анатолій Миколайович; Калінін, Павло Миколайович; Губський, Сергій Олександрович; Древаль, Олександр МиколайовичУ роботі представлені імітаційні моделі системи керування і контролю, виконано дослідження динаміки параметрів елементів гібридного автомобіля за допомогою імітаційного моделювання у середовищі Matlab / Simulink. Розглядається послідовно-паралельний привід повідних коліс. Електропривід здійснюється від асинхронного електродвигуна. Модель містить підсистеми регулювання і контролю споживання енергії, обчислення і контролю стану АКБ, ДВЗ, електричного приводу, механічну модель автомобіля, імітатор впливу водія на подачі палива, систему керування режимами руху. Представлені зміни параметрів компонентів гібридного автомобіля і самого автомобіля на заданих режимах руху. Отримані результати відповідають реальним значенням для вибраного класу автомобілів.Документ Телеметричні системи моніторингу динамічних навантажень на валах трансмісійних систем(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Черкашин, Дмитро Володимирович; Губський, Сергій Олександрович; Чухліб, Віталій ЛеонідовичУ статті виконано огляд телеметричних систем, що застосовуються для вимірювання обертальних коливань у галузях промисловості. Показані переваги і недоліки різних принципів вимірювання і передачі виміряних даних з валів, що обертаються в лініях приводу прокатних станів та трансмісійних систем. Наведено опис розроблених цифрових телеметричних вимірювачів обертальних коливань у складі стаціонарної системи моніторингу динамічних навантажень з функціями діагностики зносу (кутових зазорів) за допомогою яких проводиться спостереження за крутним моментом, який допомагає запобігти поломки, дозволяє планувати технічне обслуговування і збільшує продуктивність.