Вісник № 02. Автомобіле- та тракторобудування
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/63490
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз розвитку трансмісійних установок сучасних колісних тракторів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Кожушко, Андрій Павлович; Даниленко, Віталій Дмитрович; Селевич, Сергій ГеннадійовичПроаналізовано технічні рішення світових тракторобудівників при побудові трансмісій колісних тракторів. При вирішенні поставленої мети використовувалась методика, яка передбачала аналіз трансмісій за способом трансформації крутного моменту (ступінчасті та безступінчасті) та принципом дії (механічні, гідравлічні, електричні). Як результат висвітлено моделі таких тракторобудівників як: Case IH, Claas, Deutz-Fahr, Fendt, John Deere, Massey Ferguson, New Holland, Steyr, Valtra. Практична значимість роботи полягає у надані рекомендацій щодо актуальних технологій конструювання трансмісій колісних тракторів.Документ Баластування та здвоєння шин колісних сільськогосподарських тракторів за умов виконання агроекологічних норм дії на грунт(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Ребров, Олексій ЮрійовичВ статті наведений аналітичний підхід до впровадження баластування та здвоєння шин сільськогосподарських колісних тракторів, який базується на безумовному виконанні агроекологічних норм щодо дії ходових систем на ґрунт. Показана необхідність узгодження показників положення центру ваги трактора, співвідношення площі контакту з ґрунтом передніх та задніх шин, а також їх вантажопідйомності. Доведена необхідність використання рівного внутрішнього тиску в шинах трактора при одинарному та здвоєному застосуванні, що обумовлює необхідність збереження положення центру ваги при баластуванні. Запропонована методика вибору маси баластних ваг для установки в дисках задніх коліс та передню навісну систему трактора, а також система баластних ваг, яка дає змогу забезпечити максимально можливу масу трактора для виконання агроекологічних вимог щодо максимального тиску на ґрунт. Показана перспективність застосування здвоєних шин для зниження максимального тиску трактора на ґрунт, а також доведено високу ефективність баластування трактора на здвоєних шинах. На прикладі показана можливість підвищення частки території України, де можливе функціонування трактора без порушення агроекологічних норм на 20-40% за рахунок застосування здвоєних шин. Також доведена можливість підвищення ефективності трактора до 1,5 раз за рахунок баластування та здвоєння шин. Отримані дані базуються на 20 розрахункових варіантах трактора з різним ступенем баластування та застосування різних схем здвоєння шин.