Вісник № 60
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20544
Переглянути
Документ Особливості маркетингу інновацій(НТУ "ХПІ", 2015) Колотюк, Олена Іванівна; Будякіна, Юлія ОлексіївнаУ статті розглядаються особливості маркетингу інновацій. Показано, що ці особливості визначаються специфікою ринку інновацій та особливостями інноваційних продуктів як товарів. Представлені, та детально розглянуті специфічні елементи маркетингових досліджень і системи просування інноваційних продуктів, а також найбільш вдалі маркетингові прийоми просування інновацій на ринок. Запропоновано вирішення проблем, що спровоковані негативними особливостями кожної зі складових маркетингу інновацій. Також відмічено кілька видів тестування для підвищення комерційного успіху новинки. Описана складність сприйняття нових розробок та, як приклад, запропоновані деякі вдалі способи комунікації зі споживачами.