Вісник № 60
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20544
Переглянути
Документ Проблеми оцінки комунікаційної діяльності в роздрібній торгівлі(НТУ "ХПІ", 2015) Майстро, Руслана Григорівна; Васильєва, Катерина ВолодимирівнаУ статті розглядаються теоретичні підходи до оцінки комунікаційної діяльності торгівельного підприємства, досліджуються існуючі методи аналізу, їх переваги та недоліки в роботі роздрібної торгівлі та доводиться роль та значимість цього процесу для розвитку українських підприємств в сучасних умовах ведення бізнесу. Сьогодення підприємств вимагає широкого використання різноманітних комунікаційних інструментів, тому уміння формувати комунікаційну політику компанії, а особливо оцінювати та аналізувати ефективність комунікаційної діяльності, є вкрай важливими.