Вісник № 60
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20544
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості маркетингу інновацій(НТУ "ХПІ", 2015) Колотюк, Олена Іванівна; Будякіна, Юлія ОлексіївнаУ статті розглядаються особливості маркетингу інновацій. Показано, що ці особливості визначаються специфікою ринку інновацій та особливостями інноваційних продуктів як товарів. Представлені, та детально розглянуті специфічні елементи маркетингових досліджень і системи просування інноваційних продуктів, а також найбільш вдалі маркетингові прийоми просування інновацій на ринок. Запропоновано вирішення проблем, що спровоковані негативними особливостями кожної зі складових маркетингу інновацій. Також відмічено кілька видів тестування для підвищення комерційного успіху новинки. Описана складність сприйняття нових розробок та, як приклад, запропоновані деякі вдалі способи комунікації зі споживачами.Документ Оцінка конкурентоспроможності підприємства та фактори її підвищення(НТУ "ХПІ", 2015) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Болтенко, Вікторія ІгорівнаУ статті розглядаються способи оцінки та фактори підвищення конкурентоспроможності підприємств в сучасних економічних умовах. Наголошується, що стійке зростання конкурентоспроможності компаній може бути забезпечено тільки за умови довгострокового, безперервного і поступального вдосконалення всіх детермінант функціонування підприємств. Своєчасне дослідження стану системи конкурентних переваг дозволяє виявити резерви підвищення конкурентоспроможності підприємств. Своєчасне регулювання, оцінка та розробка заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства є запорукою його успішного функціонування та фінансової стійкості в майбутньому.