Кафедра "Радіоелектроніка"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/7538

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/re

Кафедра "Радіоелектроніка" була організована у 1971 році у складі факультету «Автоматика та приладобудування». З 1.09.2024 р. ( НАКАЗ 303 ОД від 28.08.2024 року ) кафедра "Радіоелектроніка" приєднана до кафедри "Мікро- та наноелектроніка"

Першим завідувачем кафедри "Радіоелектроніка" став, на той час, доцент, кандидат фізико-математичних наук, а пізніше – Заслужений працівник вищої школи України, доктор фізико-математичних наук, професор Віталій Іванович Таран. Він тривалий час (1983-1991) обіймав посаду проректора із наукової роботи Харківського політехнічного інституту, у 1991-2009 роках – посаду директора Інституту іоносфери.

Задля підвищення якості підготовки спеціалістів на базі кафедри і Інституту іоносфери МОН і НАН України створено Науково-учбовий центр "Іоносфера".

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту комп'ютерного моделювання, прикладної фізики та математики Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 1 доктор фізико-математичних наук, 2 кандидата технічних наук, 2 кандидата фізико-математичних наук, 1 кандидат історичних наук; 1 співробітник має звання професора, 1 – доцента, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Hybrid reactive power compensator with adaptation of the operation of the control system to the parameters of the mains voltage
    (Institute of Power Engineering, 2023) Goolak, S.; Tkachenko, V.; Kyrychenko, M.; Kozlov, S.
    The aim of the work is to develop a model of a hybrid reactive power compensator with adaptation of the control system to the parameters of the voltage supply. The task was achieved by applying the control algorithm for the operation of the control system of the active part of the reactive power compensator, which is based on the regression analysis method. The traction drive of the AC electric locomotive VL-80K, which is operated on the railways of the Ukraine, was chosen as the object of study. The simulation of the traction drive operation was carried out for a traction drive with and without a reactive power compensator, for cases where the process of changing the voltage in the catenary was a stationary deterministic process and for the case when this process was a non-stationary non-deterministic process. The most important result is the development of a block diagram of the control system for the active part of the reactive power compensator based on the implementation of the Levinson-Durbin linear prediction algorithm. The significance of the results obtained lies in the possibility of the proposed control scheme for the active part of the compensator to adapt the operation of the compensator to the voltage parameters of the catenary, that is, to the actual operating conditions of the electric locomotive.