Вісник № 09
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/14904
Переглянути
Документ Оптимізація тягово–швидкісних показників ДВЗ з прогресивною технологією управління форсунками(НТУ "ХПІ", 2015) Підгорний, М. В.; Роздобудько, Є. О.; Кузьменко, С. О.В роботі розглянуто методику оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ, виготовлено схему управління форсунками та проведено потрібну кількість експериментів. Розв’язано наступні задачі: аналіз існуючих методів оцінки тягово–швидкісних характеристик ДВЗ; розробка методики експерименту проведення дослідження; аналіз результатів експериментального дослідження; оцінка економічної ефективності експериментальних досліджень параметрів роботи двигуна. Виконано порівняльну характеристику у вигляді таблиць та графіків, щодо використання новітньої технології впорскування форсунок та стандартного режиму впорскування.