Кафедра "Інтегровані технології, процеси і апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1789

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/itpa

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології, процеси і апарати", первісна назва – кафедра загальної хімічної технології, процесів і апаратів.

Кафедра загальної хімічної технології, процесів і апаратів створена в 1933 році, а очолив її професор Максим Ісидорович Некрич, який у свій час закінчив Паризький університет – Сорбонну (Франція). Але ще в 1927 році професор М. Д. Зуєв починає читати студентам курс загальної хімічної технології, доповнюючи його розрахунком процесів і апаратів, а також контрольно-вимірювальних приладів. У 1964 році від кафедри загальної хімічної технології, процесів і апаратів відокремилася нова кафедра – "Автоматизації хімічних виробництв".

Від 1977 року кафедру очолював Леонід Леонідович Товажнянський, кандидат технічних наук, доцент, на той час проректор ХПІ, а згодом – доктор технічних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, Заслужений працівник вищої школи, лауреат Державної премії, Дійсний член Академії наук вищої школи України, ректор НТУ «ХПІ». Виконувачем обов’язків завідувача кафедри у період з 1977 по 1981 роки був І. С. Чернишов.

Від 1 лютого 2018-го року кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора та 12 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Основные принципы "морозовской" школы проектирования
    (НТУ "ХПИ", 2014) Веретенников, А. И.
  • Ескіз
    Документ
    Стратегия обоснования проектных решений на основе исследования физико-механических процессов и состояний бронекорпусов легкобронированных машин
    (НТУ "ХПИ", 2014) Веретенников, А. И.; Ткачук, Николай Анатольевич; Грабовский, Андрей Владимирович; Климов, В. Ф.
    У статті запропоновано новий системний підхід до синтезу проектних рішень, що дають змогу забезпечити тактико-технічні характеристики не тільки окремої бойової машини, але цілої їх множини. Ці машини проектуються на спільному шасі. При цьому критерії та обмеження формуються для кожної окремої машини, а потім створюється множина, яка їх об'єднує. Рішення відшуковується на множині, яка задовольняє усьому комплексу вимог. Для ідентифікації множини проектних рішень застосовано та розвинено метод узагальненого параметричного моделювання.
  • Ескіз
    Документ
    Ударные резонансы в бронекорпусах военных гусеничных и колесных машин при осуществлении стрельбы
    (НТУ "ХПИ", 2014) Ткачук, Николай Анатольевич; Веретенников, А. И.; Бруль, С. Т.; Грабовский, А. В.; Литвиненко, А. В.
    У статті поставлено задачу про вплив циклічних імпульсних навантажень на бронекорпуси легкоброньованих машин як динамічні системи із розподіленими масово-жорсткісними параметрами. Установлені умови настання у таких системах ударних резонансів.
  • Ескіз
    Документ
    Развитие украинской бронетехники за последние 20 лет (1992-2011 г.г.)
    (НТУ "ХПИ", 2012) Веретенников, А. И.
    Стаття містить огляд зміни технічного рівня та стану виробництва бронетехніки в Україні за останні десятиріччя під впливом політичних, економічних, ринкових та інших факторів з метою прогнозування можливих шляхів її розвитку та головних факторів, що впливають на цєй процес в наявній ситуації.
  • Ескіз
    Документ
    Стендовые испытания силовых установок колесной бронетехники
    (НТУ "ХПИ", 2007) Кузьминский, В. А.; Жменько, Р. В.; Чучмарь, И. Д.; Зарянов, В. А.; Веретенников, А. И.
    The article presents description of the developed and ready-made bench intended for testing wheeled vehicles starting from weight of 1,4 tons. This test bench makes it possible to carry out studies of the power packs and transmission for vehicles at various regimes of engine operation using simultaneous loading method for wheel hubs of either one or two drive axles. Presented are the study results for two armored wheeled vehicles as well.
  • Ескіз
    Документ
    Математическая модель рабочего процесса гидротрансформатора
    (НТУ "ХПИ", 2010) Веретенников, А. И.; Соловьев, В. М.; Стримовский, Сергей Викторович; Толстолуцкий, В. А.; Кошман, В. А.; Журавлев, С. В.
    Article contain the main equations of the developed torque converter mathematical model, proposed for calculation of its external characteristic basic parameters based on using blades systems geometrical is presented. The estimation of calculation accuracy the presented mathematical model by comparison theoretical and experimental data is executed. Influence of temperature of working liquid on torque converter full efficiency is experimentally investigated.
  • Ескіз
    Документ
    О перспективной пневмогидравлической подвеске для колесных машин
    (НТУ "ХПИ", 2009) Веретенников, А. И.; Глебов, В. В.; Грунев, С. Г.; Жадан, В. А.; Мормило, Я. М.; Радченко, И. Г.
    The paper analyses the use of the prototypes of the pneumohydravlic suspension elements in the wheeled vehicle cushioning system and recommends their subsequent application.