Кафедра "Інтегровані технології, процеси і апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1789

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/itpa

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології, процеси і апарати", первісна назва – кафедра загальної хімічної технології, процесів і апаратів.

Кафедра загальної хімічної технології, процесів і апаратів створена в 1933 році, а очолив її професор Максим Ісидорович Некрич, який у свій час закінчив Паризький університет – Сорбонну (Франція). Але ще в 1927 році професор М. Д. Зуєв починає читати студентам курс загальної хімічної технології, доповнюючи його розрахунком процесів і апаратів, а також контрольно-вимірювальних приладів. У 1964 році від кафедри загальної хімічної технології, процесів і апаратів відокремилася нова кафедра – "Автоматизації хімічних виробництв".

Від 1977 року кафедру очолював Леонід Леонідович Товажнянський, кандидат технічних наук, доцент, на той час проректор ХПІ, а згодом – доктор технічних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, Заслужений працівник вищої школи, лауреат Державної премії, Дійсний член Академії наук вищої школи України, ректор НТУ «ХПІ». Виконувачем обов’язків завідувача кафедри у період з 1977 по 1981 роки був І. С. Чернишов.

Від 1 лютого 2018-го року кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора та 12 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація теоретичних засад В. І. Вернадського в діяльності вищої технічної школи
    (НТУ "ХПІ", 2009) Товажнянський, Леонід Леонідович
    Показано, як у практиці вищої технічної школи реалізуються теоретичні засади В. І. Вернадського, їх значення для вибору тематики і розгортання науково-дослідних робіт в галузі створення нових видів техніки і технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманізація – стратегічний напрямок розвитку інженерної освіти XXI сторіччя
    (НТУ "ХПІ", 2009) Товажнянський, Леонід Леонідович; Мамалуй, Андрій Олександрович
    Стаття присвячена методології процесу гуманізації інженерної освіти в сучасних умовах. Технологічним базисом процесу гуманізації є інтеграційна система освіти. Для досягнення цих властивостей необхідно вести системну безперервну роботу в напрямку виховання та підтримки висококваліфікованого професорсько-викладацького складу університету, пошуку та виховання талановитої молоді шкільного та дошкільного віку, встановлення високих соціальних пріоритетів освіти в суспільстві.
  • Ескіз
    Документ
    До 90-річчя електротехнічного факультету Харківського технологічного інституту. Відкриття пам'ятника професору Копняєву П. П.
    (Інститут електродинаміки НАН України, 2011) Товажнянський, Леонід Леонідович; Клепіков, Володимир Борисович; Тверитникова, Олена Євгенівна
    Стаття присвячена 90-річчю створення електротехнічного факультету в Харківському технологічному інституті, і відкриттю пом'ятника засновнику факультету Заслуженому професору Павлу Петровичу Копняєву (1867–1932), якому належить важлива роль у створенні та становленні наукової електротехнічної школи та вищої електротехнічної освіти в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід упровадження сучасних освітніх технологій у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут"
    (НТУ "ХПІ", 2013) Товажнянський, Леонід Леонідович
    У статті зазначено, що сучасна освіта повинна бути спрямована, перш за все на розвиток оcобиcтоcтi людини, розкриття її можливостей, тaлaнтiв, становлення caмоcвiдомоcтi, caмореaлiзaцiю. Автор зазначає, що в НТУ "ХПІ" ведеться активне розроблення проблеми підвищення результaтивноcтi навчання на оcновi використання останніх досягнень педагогіки, психології, інформатики, теорії управління пізнавальною дiяльнicтю тощо. В НТУ "ХПІ" є традиційним проведення щорiчної мiжнaродної школи-cемiнaру, яка передбачає підвищення рiвня знань та вмiнь виклaдaчiв університету iз таких сучасних педaгогiчних технологій, як вальдорфська педагогіка, ігрове проектування, дистанційна освіта тощо.