Кафедра "Інтегровані технології, процеси і апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1789

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/itpa

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології, процеси і апарати", первісна назва – кафедра загальної хімічної технології, процесів і апаратів.

Кафедра загальної хімічної технології, процесів і апаратів створена в 1933 році, а очолив її професор Максим Ісидорович Некрич, який у свій час закінчив Паризький університет – Сорбонну (Франція). Але ще в 1927 році професор М. Д. Зуєв починає читати студентам курс загальної хімічної технології, доповнюючи його розрахунком процесів і апаратів, а також контрольно-вимірювальних приладів. У 1964 році від кафедри загальної хімічної технології, процесів і апаратів відокремилася нова кафедра – "Автоматизації хімічних виробництв".

Від 1977 року кафедру очолював Леонід Леонідович Товажнянський, кандидат технічних наук, доцент, на той час проректор ХПІ, а згодом – доктор технічних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, Заслужений працівник вищої школи, лауреат Державної премії, Дійсний член Академії наук вищої школи України, ректор НТУ «ХПІ». Виконувачем обов’язків завідувача кафедри у період з 1977 по 1981 роки був І. С. Чернишов.

Від 1 лютого 2018-го року кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора та 12 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні комплексні системи викладання дисципліни "Технологія харчових виробництв як складова розвитку ассоціацій EFCE та CFE-UA"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Бухкало, Світлана Іванівна
    У матеріалах статті розглянуті можливості для визначення цілей навчання студентів ВНЗ з метою подальшої розробки складових комплексних проектів. При написанні cтатті використано багаторічний досвід викладання дисципліни «Загальна технологія харчової промисловості» в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут» на кафедрі інтегрованих технологій, процесів і апаратів. Цей досвід і добре знання предмета зумовили високу якість матеріалу для викладання дисципліни, а питання, що розглядаються пропущені через призму власного творчого сприйняття, що робить матеріал особливо цінним. Розробки проведені з застосуванням сучасних високоефективних науково-обґрунтованих технологій використання сировини, наприклад, від різновидів аналізу сировини та продуктів до вибору тари та упаковки на різних стадіях експлуатації та утилізації. Представлені приклади і деякі особливості можливих рішень навчання, які засновані на експериментальних даних розробки механізмів ідентифікації-класифікації процесів і їх наукового обґрунтування у вигляді об'єктів інтелектуальної власності. У статті показані приклади напрямків вдосконалення технології та обладнання для переробки томатів різними способами, проаналізовані методи інтенсифікації технологічних процесів виробництва томатної пасти, а також інновацій різновидів компаній зі складною обробкою томатів. Проблема утилізації різновидів відходів розглядається у вигляді складних комплексних процесів, їх досліджень і аналізу енерго- і ресурсозберігаючих складових.
  • Ескіз
    Публікація
    Innovative complex projects' 2018/2019 realization in the examples and tasks
    (НТУ "ХПІ", 2019) Bukhkalo, S. I.; Ageicheva, A. O.; Iglin, Sergii Petrovuch; Hlavcheva, Yu. N.; Miroshnichenko, N. N.; Olkhovska, Oksana Igorivna; Olkhovska, Victoria Olegovna
    The materials presented of innovative development complex projects for the master class XVI International School-seminar "Modern pedagogical technologies in Education". The materials are devoted to the results of researches of properties of technical and tecnological innovations of modern systems' 2018/2019 as object intellectual property and distance learning, and also to the methods, models and systems of their mathemetical description in the power studies and baseness. In this, phase of work in NTU "KhPI" – studies the possibility of complex properties of intellectual property objects in the competency development system increasing the economic efficiency of new alternative energy sources. A review of the literature and the necessary articles written on the subject: аs technologies and economies develop and become more complex, energy needs increase greatly; types and evidence-based methods of new energy and material resours, as well as the possibility of calculating the basic set of main economic indicators are classified; identified possible areas of work in obtaining the necessary information and results. Energy is a fundamental input for economic ecological safety systems. It is determined that technical means should provide a program of students' work on the content of the educational material (program of its learning process), a combination of training and education functions, strengthening the control and self-control of the process and its results of the process of learning knowledge, assistance in implementing the ideas of differential and problem learning.
  • Ескіз
    Документ
    Intellectual property protection in distance education system
    (НТУ "ХПИ", 2018) Bukhkalo, S. I.; Ageicheva, Anna; Komarova, Oleksandra; Babash, Larysa
    Main aspects of intellectual property protection in the implementation of distance learning are studied. The relevance based on the need of implementation distance learning and the use of the opportunities offered by e-learning. The problem of the protection intellectual property in distance education. It is determined that technical means should provide a program of students' work on the content of the educational material (program of its learning process), a combination of training and education functions, strengthening the control and self-control of the process and its results of the process of learning knowledge, assistance in implementing the ideas of differential and problem learning.
  • Ескіз
    Публікація
    Можливості ідентифікації компонентів складових комплексних проектів
    (НТУ "ХПІ", 2018) Бухкало, Світлана Іванівна; Іглін, Сергій Петрович; Главчева, Юлія Миколаївна; Мірошніченко, Наталія Миколаївна
    У матеріалах представлені можливості розробки і визначення складових комплексних проектів – як об'єктів інтелектуальної власності. Розробки проведені з метою вибору сучасних високоефективних науково-обгрунтованих технологій використання відходів різних галузей промисловості на складному підприємстві, яке може забезпечити всі свої енергетичні потреби самостійно. Деякі особливості можливостей рішення засновані на експериментальних даних розробки механізмів ідентифікації-класифікації процесів і їх наукового обґрунтування у вигляді обітниць інтелектуальної власності або дистанційної освіти. Проблема утилізації відходів розглядається у вигляді складних комплексу процесів, досліджень і аналізу енерго- і ресурсозберігаючих складових для відходів різного походження. Дослідження можуть бути використані для вибору методів повторної переробки, модифікації або утилізації, а також обладнання для переробки або інших стадій комплексних проектів.