Кафедра "Інтегровані технології, процеси і апарати"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/1789

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/itpa

Від 2005 року кафедра має назву "Інтегровані технології, процеси і апарати", первісна назва – кафедра загальної хімічної технології, процесів і апаратів.

Кафедра загальної хімічної технології, процесів і апаратів створена в 1933 році, а очолив її професор Максим Ісидорович Некрич, який у свій час закінчив Паризький університет – Сорбонну (Франція). Але ще в 1927 році професор М. Д. Зуєв починає читати студентам курс загальної хімічної технології, доповнюючи його розрахунком процесів і апаратів, а також контрольно-вимірювальних приладів. У 1964 році від кафедри загальної хімічної технології, процесів і апаратів відокремилася нова кафедра – "Автоматизації хімічних виробництв".

Від 1977 року кафедру очолював Леонід Леонідович Товажнянський, кандидат технічних наук, доцент, на той час проректор ХПІ, а згодом – доктор технічних наук, професор, Заслужений діяч науки і техніки України, Заслужений працівник вищої школи, лауреат Державної премії, Дійсний член Академії наук вищої школи України, ректор НТУ «ХПІ». Виконувачем обов’язків завідувача кафедри у період з 1977 по 1981 роки був І. С. Чернишов.

Від 1 лютого 2018-го року кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту хімічних технологій та інженерії Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора та 12 кандидатів технічних наук; 2 співробітника мають звання професора, 11 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Визначення експериментальних властивостей сировини у межах курсових проектів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Ситник, Валерій Володимирович; Яценко, Богдан Сергійович; Бухкало, Світлана Іванівна; Сирку, Марія Андріївна; Касьян, Анастасія Сергіївна; Оса, Олексій Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Питання комплексного визначення властивостей сировини у межах курсових проектів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Сирку, Марія Андріївна; Бухкало, Світлана Іванівна; Іглін, Сергій Петрович; Мірошніченко, Наталія Миколаївна; Шкредов, Іван Сергійович; Пахнутова, Марія Ігорівна; Шевчук, Тетяна Русланівна
  • Ескіз
    Документ
    Університетська наука – вагомий чинник інноваційного розвитку держави
    (Верховна Рада України, 2013) Товажнянський, Леонід Леонідович
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання процесів інноваційних енерготехнологій утилізації полімерів
    (Одеська національна академія харчових технологій, 2017) Бухкало, Світлана Іванівна
    Розглянуто деякі особливості використання ТПВ на комплексному підприємстві, яке може забезпечувати всі свої енергетичні потреби самостійно. Дослідження спрямовані на вивчення таких питань, як розробка моделей утилізації-модифікації полімерної частини ТПВ або тари та пакування. При цьому враховувалися фактори вибору науково-обґрунтованих методів переробки та утилізації полімерів; розробку необхідних технологічних схем і устаткування для переробки полімерних відходів; вибір підприємств для реалізації утилізації полімерів і виду енергетичних ресурсів для реалізації цих проектних рішень.
  • Ескіз
    Документ
    Можливості упровадження системи компетенцій у сучасних навчальних закладах
    (НТУ "ХПІ", 2011) Товажнянський, Леонід Леонідович; Бухкало, Світлана Іванівна
    У статті наведені основні методичні положення концепції впровадження системи компетенцій у навчальний процес студентів для комплексної інноваційної ділової гри нового покоління з підтримкою ключових елементів повного життєвого циклу створення конкурентоспроможної науковомісткої продукції.
  • Ескіз
    Документ
    Активізація дидактичних методів навчання студентів вищих навчальних закладів
    (НТУ "ХПІ", 2012) Товажнянський, Леонід Леонідович; Бухкало, Світлана Іванівна
    У статті наведені основні методичні положення концепції підготовки спеціалістів ВНЗ та впровадження системи компетенцій у навчальний процес студентів для комплексної інноваційної ділової гри нового покоління з підтримкою ключових елементів повного життєвого циклу створення конкурентоспроможної наукомісткої продукції.