Кафедра "Інженерна електрофізика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ief

Від 1970 року кафедра має назву "Інженерна електрофізика", первісна назва – кафедра техніки високих напруг.

Кафедра техніки високих напруг заснована у 1968 році. Ідея створення кафедри належить видатному вченому в галузі техніки високих напруг, керівнику науково-дослідної лабораторії техніки високих напруг та перетворювачів струму Саулу Марковичу Фертику, який деякий час був виконуючим обов’язки завідувача кафедри.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук, 1 кандидат історичних наук; 3 співробітника мають звання професора, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Анализ успеваемости учебной группы с использованием интегральной функции распределения результатов контроля знаний
    (Науково-методичний центр професійно-технічної освіти у Харківській області, 2002) Петков, Александр Александрович; Аксенова, Валентина Николаевна
    В работе предложена методика применения интегральной функции распределения результатов контроля знаний для анализа деятельности учебных заведений по выполнению задач подготовки профессиональных кадров.
  • Ескіз
    Документ
    Математические модели успеваемости учащихся профессионально-технических учебных заведений
    (Науково-методичний центр професійно-технічної освіти, 2003) Петков, Александр Александрович; Аксенова, Валентина Николаевна
    В работе показано, что распределение результатов контроля знаний учащихся ПТУЗ в общем случае отлично от нормального распределения. Имеет место изменение вида распределения результатов контроля знаний в зависимости от фазы учебного процесса, в которой проводился контроль. Использование материалов работы позволит расширить возможности и оптимизировать процедуру анализа успеваемости учащихся ПТУЗ.