Кафедра "Інженерна електрофізика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ief

Від 1970 року кафедра має назву "Інженерна електрофізика", первісна назва – кафедра техніки високих напруг.

Кафедра техніки високих напруг заснована у 1968 році. Ідея створення кафедри належить видатному вченому в галузі техніки високих напруг, керівнику науково-дослідної лабораторії техніки високих напруг та перетворювачів струму Саулу Марковичу Фертику, який деякий час був виконуючим обов’язки завідувача кафедри.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук, 1 кандидат історичних наук; 3 співробітника мають звання професора, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Діагностичні характеристики комп'ютерних тестів, які формуються за методом відновлюваних фрагментів
    (Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины, 2013) Пєтков, Олександр Олександрович
    У статті розглянуто визначення валідності й надійності тестів, які формуються за методом відновлюваних фрагментів. Проаналізовано структуру контрольованого теоретичного матеріалу обмеженої галузі знань, мовних виразів, які описують предмети контролю, та надійності тесту. Наведено методику визначення найістотніших складових надійності розглянутих тестів: надійності кількісного визначення коефіцієнта засвоєння і технологічної надійності. Результати проведених педагогічних експериментів довели, що тести даного класу дозволяють з високою надійністю провадити контроль засвоєння теоретичного матеріалу на рівні відтворення в будь-якій галузі знань. Показано, що валідність тестів з відновлюваними фрагментами в основному обумовлюється ступенем структурування і методичною проробкою контрольованого матеріалу і може сягати наперед заданих показників, аж до рівня абсолютної валідності.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка рівня засвоєння термінологічної системи обмеженої галузі знань
    (Институт информационных технологий и средств обучения НАПН Украины, 2012) Пєтков, Олександр Олександрович
    У статті розглянута модель комп'ютеризованого контролю рівня засвоєння термінологічної системи навчального курсу. Наведено результати педагогічного експерименту, проведеного із залученням студентів четвертого року навчання, наукового й інженерно-технічного персоналу. Результати отримані з використанням тесту, розробленого на базі запропонованої моделі. Показано, що тест має достатні діагностичні характеристики й виключає можливість одержання респондентом позитивної оцінки без вивчення контрольованого матеріалу незалежно від рівня його загальної підготовки.