Кафедра "Інженерна електрофізика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ief

Від 1970 року кафедра має назву "Інженерна електрофізика", первісна назва – кафедра техніки високих напруг.

Кафедра техніки високих напруг заснована у 1968 році. Ідея створення кафедри належить видатному вченому в галузі техніки високих напруг, керівнику науково-дослідної лабораторії техніки високих напруг та перетворювачів струму Саулу Марковичу Фертику, який деякий час був виконуючим обов’язки завідувача кафедри.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук, 1 кандидат історичних наук; 3 співробітника мають звання професора, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Экспериментальная апробация электродинамической системы с прямым пропусканием тока для внешней рихтовки автомобильных кузовов
    (НТУ "ХПИ", 2014) Бондаренко, Александр Юрьевич; Финкельштейн, Владимир Борисович; Степанов, Александр Александрович
    В статье представлены результаты экспериментальных исследований электродинамической системы с прямым пропусканием тока для внешней рихтовки автомобильных кузовов. Показана возможность определения направления повышения действенности развиваемых сил магнитно-импульсного притяжения. Продемонстрирована работоспособность предложенного инструмента внешней магнитно-импульсной рихтовки.
  • Ескіз
    Документ
    Внешняя рихтовка кузовов автотранспорта с помощью электродинамических систем при прямом пропускании импульсного тока
    (НТУ "ХПИ", 2014) Бондаренко, Александр Юрьевич; Финкельштейн, Владимир Борисович; Гаврилова, Татьяна Владимировна
    В статье предложены принципиальные решения модельных конструкций электродинамических систем, принцип действия которых основан на силовом взаимодействии параллельных проводников с однонаправленными токами, позволяющими устранение вмятин в кузовах автомобилей. Продемонстрировано реальную работоспособность предложенного инструмента внешней магнитно-импульсной рихтовки конкретными вычислениями.