Кафедра "Інженерна електрофізика"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/5125

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ief

Від 1970 року кафедра має назву "Інженерна електрофізика", первісна назва – кафедра техніки високих напруг.

Кафедра техніки високих напруг заснована у 1968 році. Ідея створення кафедри належить видатному вченому в галузі техніки високих напруг, керівнику науково-дослідної лабораторії техніки високих напруг та перетворювачів струму Саулу Марковичу Фертику, який деякий час був виконуючим обов’язки завідувача кафедри.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту енергетики, електроніки та електромеханіки Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 3 доктора технічних наук, 2 кандидата технічних наук, 1 кандидат фізико-математичних наук, 1 кандидат історичних наук; 3 співробітника мають звання професора, 1 – старшого наукового співробітника.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Обеззараживание поверхностей с помощью импульсного ультрафиолетового излучения
    (Харьковский институт социального прогресса, 1998) Бабич, Евгений Михайлович; Колиушко, Георгий Михайлович; Петков, Александр Александрович; Харитонова, Елена Витальевна
    В работе рассмотрено воздействие импульсного ультрафиолетового излучения на различные типы микроорганизмов. Приведены экспериментальные данные по суммарной энергетической дозе, обеспечивающей 100% степень обеззараживания поверхностей.
  • Ескіз
    Документ
    Количественная оценка знаний обучающихся иностранным языкам при компьютеризированном контроле словарного запаса
    (Харьковский институт социального прогресса, 1998) Петков, Александр Александрович
    В статье предложена методика компьютеризированного оценивания усвоения словарного запаса при изучении иностранных языков. Процедура оценивания основана на уменьшении интервала неопределенности отметки, и реализует стратегию экзаменатора-преподавателя: "не уверен в знаниях экзаменуемого - задай дополнительный вопрос".