Вісник № 35
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/17012
Переглянути
Документ Аналіз напружено-деформованого стану опорно-поворотного пристрою автокранів з урахуванням жорсткості опор(НТУ "ХПІ", 2015) Федик, В. В.; Малащенко, В. О.; Ланець, О. В.У статті розглянуто напружено-деформований стан основних деталей опорно-поворотного пристрою автомобільних кранів з урахуванням жорсткісних характеристик зубчастого вінця та півобойм за методом скінчених елементів. Встановлено закономірності розподілення контактних напружень на торцях роликів та за їх довжиною. Виявлено наявність двох зон з максимальними контактними напруженнями та зменшення його величини на основній контактній лінії. Встановлено, що нерівномірність навантаження ролика відповідає умовам рівноваги, оскільки рівнодіюча сила від дії тиску на обох його сторонах буде однакова, але в результаті обертання ролика навколо своєї осі пікові навантаження дещо збільшуються по відношенню до таких, які виникають на іншій його стороні.