Вісник № 37
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9892
Переглянути
Документ Основні способи підвищення конкурентоздатності товару на прикладі розвитку стратегії торговельної марки(НТУ "ХПІ", 2014) Гармаш, І. Є.; Перевалова, Людмила ВікторівнаУ статті розглянуто основні поняття, що пов’язані зі стратегією розвитку торговельної марки підприємства, наведена класифікація стратегій торговельних марок, яка залежить від різних чинників, надані приклади їх використання задля підвищення конкурентоздатності товару. Розглянуті різні методики оцінки сприйняття торговельної марки споживачами. Показано, що торговельна марка тільки тоді реалізує свій потенціал, коли цільова аудиторія непохитно впевнена в її якості та неповторності.