Вісник № 64
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13866
Переглянути
Публікація Про необхідність економічної обґрунтованості витрат на маркетинг(НТУ "ХПІ", 2014) Кучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Грипась, А. О.У статті розглядаються питання пов’язані з визначенням витрат на маркетинг та збут, розподілом цих витрат по типу маркетинг-мікс. Досліджується ефективність маркетингової діяльності та результативність маркетингових заходів з різних точок зору. Запропоновано використання методики сегментного аналізу для групування доходів та витрат на підприємстві. Розглядається алгоритм пропонованої методики. Наголошується на необхідності витрат коштів на аналітичний маркетинг.