Публікація: Про необхідність економічної обґрунтованості витрат на маркетинг
Дата
2014
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглядаються питання пов’язані з визначенням витрат на маркетинг та збут, розподілом цих витрат по типу маркетинг-мікс. Досліджується ефективність маркетингової діяльності та результативність маркетингових заходів з різних точок зору. Запропоновано використання методики сегментного аналізу для групування доходів та витрат на підприємстві. Розглядається алгоритм пропонованої методики. Наголошується на необхідності витрат коштів на аналітичний маркетинг.
Опис
Ключові слова
маркетингова рентабельність, сегментний аналіз, аналітичний маркетинг, контроль маркетингової діяльності, marketing costs, marketing income, marketing profitability, investment capital
Бібліографічний опис
Кучіна С. Е. Про необхідність економічної
обґрунтованості витрат на маркетинг / С. Е. Кучіна, О. М. Кітченко, А. О. Грипась // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 64 (1106). – С. 97-100.