Publication: Про необхідність економічної обґрунтованості витрат на маркетинг
Loading...
Date
item.page.orcid
item.page.doi
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
НТУ "ХПІ"
Abstract
У статті розглядаються питання пов’язані з визначенням витрат на маркетинг та збут, розподілом цих витрат по типу маркетинг-мікс. Досліджується ефективність маркетингової діяльності та результативність маркетингових заходів з різних точок зору. Запропоновано використання методики сегментного аналізу для групування доходів та витрат на підприємстві. Розглядається алгоритм пропонованої методики. Наголошується на необхідності витрат коштів на аналітичний маркетинг.
Description
Citation
Кучіна С. Е. Про необхідність економічної
обґрунтованості витрат на маркетинг / С. Е. Кучіна, О. М. Кітченко, А. О. Грипась // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – № 64 (1106). – С. 97-100.