Вісник № 64

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/13866

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Публікація
    Світовий досвід становлення та розвитку державного внутрішнього фінансового контролю
    (НТУ "ХПІ", 2014) Жадан, Тетяна Андріївна; Шовкопляс, Тетяна Семенівна; Сиром'ятникова, Оксана Валеріївна
    В статті проаналізовано світовий досвід становлення державного внутрішнього фінансового контролю та виділено основні етапи його розвитку. Окреслено характерні риси сучасного етапу розвитку державного внутрішнього фінансового контролю в економічно розвинених країнах світу.
  • Ескіз
    Публікація
    Визначення соціально-економічної ефективності портфеля реальних інноваційно-інвестиційних проектів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Васильцова, Світлана Олександрівна; Майстро, Руслана Григорівна
    Пропонується метод розрахунку соціально-економічної ефективності портфеля проектів для кожного безпосереднього учасника, маючи за головну мету при цьому перевірку можливості дійти згоди щодо реалізації проекту між сторонами-учасниками. Зроблені висновки щодо ефекту який отримує кожен з учасників проекту, крім його ініціатора, це є : підприємство-інноватор, що реалізує проект, та його акціонери особисто; банки-партнери,; лізингова компанія, що надає устаткування для розробки проекту та інші особи й установи.
  • Ескіз
    Публікація
    Власні торгові марки в роздрібній торгівлі
    (НТУ "ХПІ", 2014) Удянська, Галина Михайлівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна
    В статті проаналізовано загальні тенденції розвитку власних торговельних марок українських роздрібних мереж, визначено, що розробка і виведення на ринок приватних марок представляється найбільш економічним рішенням у сучасних умовах. Перелічено українські торговельні мережі, їх власні торгові марки, а також надано частку продукції ВТМ у валовому доході мережі. Визначено переваги та недоліки виробництва private label для виробника.
  • Ескіз
    Публікація
    Дослідження сучасного стану функціонування системи оподаткування доходів фізичних осіб
    (НТУ "ХПІ", 2014) Стригуль, Лариса Станіславівна; Зозуля, В. М.
    У статті досліджено проблеми і недоліки функціонування системи нарахування та сплати податку на доходи фізичних осіб з рахуванням змін норм законодавства у сучасних умовах господарювання. Визначено фіскальне значення та роль податків у фінансуванні доходів бюджету, дослідженні чинники впливу на рівень і динаміку надходження податку на доходи фізичних осіб та забезпечення зростання життєвого рівня населення.
  • Ескіз
    Публікація
    Формування іміджу підпиємства як фактору його конкурентоспроможності
    (НТУ "ХПІ", 2014) Мірошник, Марія Володимирівна; Чернобровкіна, Світлана Віталіївна; Журавльова, М. О.
    В статті проаналізовано загальні тенденції формування іміджу підприємства , визначено, що імідж підприємства є сукупністю бажаного, реального та необхідного іміджу. Розроблена Канва цінності продукту / послуги, яка допомагає проектувати, тестувати і формувати пропоновану споживачам цінність більш структурованим і продуманим методами. За результатами досліджень побудована "зірка" відповідності окремих показників іміджу ціннісній орієнтації споживачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Про необхідність економічної обґрунтованості витрат на маркетинг
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кучіна, Світлана Едуардівна; Кітченко, Олена Миколаївна; Грипась, А. О.
    У статті розглядаються питання пов’язані з визначенням витрат на маркетинг та збут, розподілом цих витрат по типу маркетинг-мікс. Досліджується ефективність маркетингової діяльності та результативність маркетингових заходів з різних точок зору. Запропоновано використання методики сегментного аналізу для групування доходів та витрат на підприємстві. Розглядається алгоритм пропонованої методики. Наголошується на необхідності витрат коштів на аналітичний маркетинг.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні положення встановлення нижньої межі ціни інтелектуальної технології
    (НТУ ХПІ", 2014) Косенко, Олександра Петрівна
    Розроблено пропозиції щодо визначення мінімального рівня ціни на об’єкти інтелектуальної власності. Ці ціни можуть бути використані як фінальна позиція при проведенні перемовин між розробником (продавцем і потенційним споживачем інтелектуальних технологій на предмет здійснення технологічного трансферу (комерціалізації технологій).