Вісник № 32
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9316
Переглянути
36 результатів
Результати пошуку
Документ Методи виявлення резервів підвищення ефективності діяльності підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Железняк, А. О.; Ларка, Микола ІвановичУ статті досліджено поняття ефективності як повноти використання потенціалу підприємства. Розглянуто існуючі методики пошуку резервів, оцінювання їх фактичного стану та можливостей підвищення ефективності за рахунок виявлених резервів. Розроблено комплекс пропозицій щодо поліпшення результатів їх виявлення на сучасному етапі розвитку економіки.Документ Засоби визначення найбільш ефективних сфер вкладення інновацій(НТУ "ХПІ", 2014) Яковлєв, Анатолій Іванович; Юрченко, Ю. С.Проведено аналіз існуючих методів у даному напрямку. Розроблений метод розрахунку ефекту вибору найбільш доцільних галузей вкладання коштів з метою їх інноваційного розвитку. Наведені чисельні розрахунки підтверджують доцільність виконаних розробок.Документ Мотивація персоналу як один з факторів підвищення ефективності роботи підприємства(НТУ "ХПІ", 2014) Яковенко, В. Г.; Куделя, В. І.Розглянуто основні фактори, що визначають вплив мотивації персоналу на підвищення продуктивності праці та ефективності роботи підприємства. Представлено основні грошові та не грошові фактори мотивації праці.Публікація Проблеми формування портфелів інноваційно-інвестиційних проектів на переробних підприємствах(НТУ "ХПІ", 2014) Васильцова, Світлана ОлександрівнаПропонується розглянути проблеми формування портфелів інноваційно-інвестиційних проектів на фармацевтичних підприємствах. Розглянуто сучасний стан вітчизняної переробної промисловості. Визначені основні причини аналізуємого явища. Проведено аналіз фінансування та інноваційної активності переробної промисловості.Документ Дослідження впливу торгової марки на споживчий попит і результати ринкової діяльності фірми(НТУ "ХПІ", 2014) Тихонова, А. В.У статті проаналізовано вплив торгової марки на конкурентоспроможність товарів, на споживчий попит та підвищення результатів ринкової діяльності фірми. Розглянуті функції товарного знаку та вигоди торгової марки для виробника та споживача. Зроблені висновки щодо особливостей застосування концепції брендингу на вітчизняному ринку.Документ Аналіз методів визначення рівня нестабільного розвитку підприємств(НТУ "ХПІ", 2014) Товажнянський, Вячеслав ЛеонідовичРозглянуто існуючі вітчизняні та зарубіжні методи визначення ознак та ймовірності нестабільної роботи машинобудівного підприємства. Розроблено рекомендації по використання методичної бази для підвищення ефективності роботи промислових підприємств, зменшенню рівня нестабільності виробничо-підприємницької діяльності.Публікація Шляхи удосконалення організації обліку і аудиту основних засобів на підприємстві(НТУ "ХПІ", 2014) Стригуль, Лариса Станіславівна; Тімонова, А. С.У статті розглянуто основні питання організації обліку і аудиту основних засобів на підприємстві. Визначено напрямки удосконалення організації обліку і аудиту основних засобів.Документ Сутність фінансового стану та методики його аналізу(НТУ "ХПІ", 2014) Слатіна, К. Ю.; Сударкіна, Світлана ПетрівнаВизначено сутність поняття фінансового стану та необхідність його аналізу.Визначено послідовність етапів проведення аналізу фінансового аналізу. Запропоновано найбільш підходяща методика аналізу фінансового стану підприємства на основі платоспроможності, ліквідності та аналізу дебіторської заборгованості.Документ Оптимізація мотивації праці на основі її індивідуалізації(НТУ "ХПІ", 2014) Широкова, О. М.У статті розглянуті актуальні питання активізації трудової діяльності на основі індивідуального підходу. Проаналізовано основні положення теорій мотивації праці персоналу та на їх основі розроблено практичні рекомендації управління трудовими ресурсами, як елемента у системі мотивації праці.Документ О некоторых формах проявления асимметричности информации в экономике Украины(НТУ "ХПИ", 2014) Рябова, Татьяна Вениаминовна; Пустовит, Д. А.В статье исследуются проблемы в экономике Украины, вызванные асимметричностью информации. Выявляются факторы, усиливающие несбалансированность на рынке труда и противоречия, возникающие на рынке товаров. Рассматриваются возможные направления преодоления этих противоречий с помощью государственного регулирования