Вісник № 29

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9373

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання оперативного лікування остеопорозу у людей старшого віку після первинного ендопротезування кульшового суглоба
    (НТУ "ХПІ", 2014) Шимон, В. М.; Литвак, В. В.; Шерегій, А. А.; Веретельник, Олег Вікторович; Ткачук, Микола Анатолійович
    На сьогоднішній день одним з найактуальніших питань у травматології та ортопедії є відновлення функцій руху в суглобах. Лікування переломів шийки стегна у хворих похилого віку - це ендопротезування. Воно ефективне і доступне для хворого, який в найкоротші терміни стає працездатним. Пропонується методика моделювання та досліджень процесу оперативного лікування пацієнтів. Проведено тестовий розрахунок інтактної моделі.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження напружено-деформованого стану каркасу кузова автобуса в умовах моделювання його тестового випробування на пасивну безпечність
    (НТУ "ХПІ", 2014) Бондаренко, Марина Олександрівна
    У статті розглянуто види натурних випробувань пасажирських автобусів на пасивну безпечність та детально описана методика визначення реакції каркасу пасажирського автобуса на тестове зусилля відповідно до одного з випробувань комп’ютерними засобами. Розв’язання здійснено на основі нелінійної математичної моделі, що включає три види одночасно діючих нелінійностей (геометричну, фізичну та структурну), з використанням методу скінченних елементів. Наведено аналіз отриманих результатів. У ході досліджень установлені залежності прогину силового каркасу від величини діючого зусилля. Визначено, що початковий варіант силової структури кузова автобуса не відповідає вимогам пасивної безпеки. Запропоновані рекомендації щодо підсилення каркасу. На конкретному прикладі продемонстрована ефективність комп’ютерних засобів, що дають змогу створити віртуальний випробувальний стенд на пасивну безпеку автобусів.
  • Ескіз
    Документ
    Изгиб полосы с учетом больших перемещений и влияния продольных усилий
    (НТУ "ХПИ", 2014) Атрошенко, Александр Александрович
    Данная работа посвящается анализу изгиба полосы с учетом больших перемещений и влияния продольных усилий. Проектирование различных конструкций, в которых применяются тонкостенные элементы, в том числе – панели, затрагивает множество отраслей машиностроения. Такое широкое применение тонкостенных конструкций требует совершенствования методов их расчета и проектирования. В данной работе рассматривается задача, представляющая собой исследование тонкостенной полосы, размеры которой максимально приближены к размерам полосы, выделенной из панели металлического зернохранилища. Данная работа включает в себя создание математической модели с применением конечно-разностного метода, исследование полосы на изгиб с учетом умеренных прогибов, а также определение продольных усилий.