Вісник № 33
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/9344
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Нікуди діватися, потрібно створювати бренд(НТУ "ХПІ", 2014) Шабуріна, Ю. Ю.В статті аналізуються найбільш відомі світові бренди та їх маркетингові ходи, які збільшують об’єм продажів, наводяться переваги створення брендового товару. Особливий акцент зроблено на сприйнятті конкретного товару споживачем та роллю бренду в майбутньому підприємстваДокумент Особливості просування бренду на ринку харчової промисловості(НТУ "ХПІ", 2014) Кобєлєв, Валерій Миколайович; Тихонова, А. В.У статті визначено найбільш ефективні засоби просування бренду на ринок харчової промисловості та їх особливості. Проведений аналіз особливостей використання товарного знаку при розробці рекламної кампанії для підприємств харчової галузі