Вісник № 37

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26604

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Автоматизація маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на моторобудівному підприємстві
    (НТУ "ХПІ", 2016) Стратієнко, Наталія Костянтинівна; Козіна, Ольга Андріївна; Бородіна, Інна Олександрівна
    Розглянута постановка задачі на розробку програмного забезпечення маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на підприємстві. Виконано аналітичний огляд програм-аналогів для вирішення маркетингових задач, наведені алгоритми, що використовуються для маркетингових досліджень в обраних напрямках, дано короткий опис розробленого програмного забезпечення. В результаті виконання роботи отримано працездатний застосунок, який має зручний і простий інтерфейс і забезпечує користувача всією необхідною інформацією для маркетингових досліджень продажів, ціни та товару. За допомогою розробленого програмного забезпечення було проведено маркетингове дослідження для моторобудівного підприємства, отримані результати проаналізовані і зроблені висновки.