Вісник № 37
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26604
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Розв’язання задачі сегментування ринку комп’ютерної техніки на основі кластерного аналізу(НТУ "ХПІ", 2016) Стратієнко, Наталія Костянтинівна; Бородіна, Інна ОлександрівнаЗапропоновано програмне забезпечення для розв’язання задачі сегментування ринку і позиціонування товару. Для сегментування ринку використані методи і алгоритми кластерного аналізу: ієрархічний агломеративний і дивізімний алгоритми, а також метод k-середніх. Розглянуто технологію сегментування і дано короткий аналіз методів сегментування. Описано концептуальну модель даних, діаграму пакетів, діаграму розгортання програмного забезпечення. За допомогою розробленого програмного забезпечення були проведені розрахунки для підприємства, яке спеціалізується на продажу комп’ютерної техніки. Результати проаналізовані і розроблені рекомендації.Документ Автоматизація маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на моторобудівному підприємстві(НТУ "ХПІ", 2016) Стратієнко, Наталія Костянтинівна; Козіна, Ольга Андріївна; Бородіна, Інна ОлександрівнаРозглянута постановка задачі на розробку програмного забезпечення маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на підприємстві. Виконано аналітичний огляд програм-аналогів для вирішення маркетингових задач, наведені алгоритми, що використовуються для маркетингових досліджень в обраних напрямках, дано короткий опис розробленого програмного забезпечення. В результаті виконання роботи отримано працездатний застосунок, який має зручний і простий інтерфейс і забезпечує користувача всією необхідною інформацією для маркетингових досліджень продажів, ціни та товару. За допомогою розробленого програмного забезпечення було проведено маркетингове дослідження для моторобудівного підприємства, отримані результати проаналізовані і зроблені висновки.