ХVIII Міжнародна науково-практична студентська конференція магістрантів та аспірантів. Теоретичні та практичні дослідження молодих вчених. 2024
Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/83794
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Поведінковий маркетинг: як розуміння споживачів підвищує конкурентоспроможності підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лучинський, Максим Володимирович; Косенко, Олександра ПетрівнаДокумент Управління брендами в умовах кризи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лялько, Кирило Андрійович; Косенко, Олександра ПетрівнаПублікація Управління маркетинговими ризиками підприємницької діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Струк, Д. М.; Романчик, Тетяна ВолодимирівнаПублікація Agile методології управління цифровою трансформацією бізнес-процесів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лисенко, Сергій Миколайович; Маковоз, Оксана СергіївнаДокумент Вплив культурних відмінностей на розробку глобальних маркетингових стратегій(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Дрепін, Іван Миколайович; Райко, Діана ВалеріївнаДокумент Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент інтеграції людей з особливими потребами у ринок праці(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Райко, Діана Валеріївна; Паймаш, Ганна Василівна; Бондаренко, В. О.Публікація Криптовалютні ринки як можливість для фінансової незалежності підприємців в Україні в умовах війни(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Застьола, Євген Олексійович; Сергієнко, Олена Андріанівна