Вісник № 62

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/20915

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження параметрів функціонування пожежно-рятувальних підрозділів міста Харкова на сучасному етапі для розробки програмного блоку "прогноз НС"
    (НТУ "ХПІ", 2015) Ларін, Олександр Миколайович; Калиновський, Андрій Якович; Коваленко, Роман Іванович
    Метою дослідження було проведення аналізу основних показників функціонування пожежно-рятувальних підрозділів (ПРП). Дослідження проводилося методами математичної статистики та системного аналізу. В ході проведення дослідження було виявлено, що: ПРПм. Харкова здійснюють в середньому 15 видів на виклики впродовж доби; найбільше виїздів зафіксовано у Дзержинському, Московському та Київському районах міста, які мають найбільшу кількість населення серед адміністративних районів Харкова, тобто спостерігається кореляційна залежність між кількістю населення в певному районі міста та кількістю викликів ПРП в ньому; середній час прибуття ПРП на виклик складає 9 хвилин, що не перевищує нормативні показники (<10 хвилин); найбільшу кількість викликів зафіксовано у серпні місяці, серед днів тижня у суботу та п'ятницю; впродовж доби найбільше викликів спостерігається у другій половині дня з 13:00 до 24:00 години, вночі та зранку викликів порівняно менше. Результати отримані в роботі в подальшому будуть використані для побудови програмного блоку "ПРОГНОЗ НС" для автоматизованої системи управління ОДС ОКЦ ГУ ДСНС України у Харківській області.
  • Ескіз
    Документ
    Зменшення витрати палива спеціальної техніки ДСНС при виконанні ними оперативних задач
    (НТУ "ХПІ", 2015) Ларін, Олександр Миколайович; Васильєв, Сергій Вікторович; Ціолковський, Віталій Ігорович
    Обґрунтована можливість скорочення витрати палива за рахунок утилізації теплової енергії вихлопних газів пожежних автомобілів, за допомогою термоелектричних модулів, при подачі вогнегасних засобів для цілей пожежогасіння, під час обслуговування переважної кількості викликів. Теплова енергія вихлопних газів пожежного автомобіля, може бути використана для приведення в дію спеціального обладнання, що дозволить значно зменшити витрату палива.